Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

כשהטמפרטורות יורדות והחורף מתחיל לדפוק על החלון, זה בדיוק הרגע שהטרנדים של העונה הקרה מתחילים לצוץ. בעונת החורף, כשסגנון הלבוש הבולט מתבסס בעיקר על שכבות ועובי, תכשיטים לגבר הם הדרך המושלמת להתבלט. בין אם מחפשים מגע עדין עם טבעת מגניבה או מראה נועז יותר עם צמידים לגבר – בואו נראה איך עושים את זה נכון.

מה ההבדל בין חורף לקיץ בטרנדים של תכשיטים לגבר?


ככלל, תכשיטים הם על זמניים. הם מתאימים לכל אדם בכל תקופה, וכל מה שנותר זה רק לדעת לסגנן אותם נכון ולהתאים אותם לעצמנו לקבלת מראה טבעי ונוח.
כאן בדיוק נכנס העניין של התאמת תכשיטים בצורה שונה בחורף ובקיץ.

משום שבקיץ הבגדים יותר קצרים ובאופן טבעי נחשף הרבה יותר עור, התכשיטים שנשים עלינו יבלטו כמעט אוטומטית, מבלי שנצטרך להתאמץ יותר מדי כדי להראות אותם. התכשיט הבולט בתקופות הקיץ הוא לרוב שרשראות זהב לגבר, משום שהצוואר לרוב חשוף בבגדי הקיץ מה שגורם לשרשראות להיראות במיטבן ולתת להן את המקום לשדרג את כל הלוק כולו במינימום מאמץ.

בחורף לעומת זאת, הטרנדים המאופיינים לעונה מתבטאים בכיסוי מקסימלי של עור ולבוש שכבות ולכן התכשיטים לרוב מקבלים פחות נפח בעת יצירת לוק.
המזל הוא שאנחנו כאן בישראל הרווחנו את החורף האידיאלי – קר, אך סביל, ולא מצריך מאיתנו להתכסות בשכבות על גבי שכבות של בגדים תרמיים. לכן התכשיטים הבולטים בתקופת החורף הם לרוב אלו שמתאימים לעור שנשאר חשוף – כלומר טבעות לגבר וצמידים לגבר, שמעלים את הרמה של כל לוק, בלי שאפילו נשים לב!

 

מה הטרנדים של תכשיטים לגבר לחורף?


החורף אצלנו אמנם נוטה לבוא וללכת בתדירות די גבוהה, אך עדיין כדאי לדעת מה הטרנדים החמים ביותר של העונה לפעם הבאה שהוא יכה, מה שיחסוך הרבה התלבטויות לגבי מה ואיך ללבוש ולענוד.

אחד הטרנדים הגדולים ביותר בחורף של תכשיטים לגבר, מתבסס בדיוק על קונספט הלבוש החורפי הפופולארי ביותר – השכבות. בדיוק כמו בבגדים שאנחנו לובשים, גם יצירת שכבות של תכשיטים יכולים להוסיף עניין ויזואלי לתלבושת, וזה מתאים בדיוק גם לתכשיטים הבולטים של החורף, כלומר טבעות לגבר וצמידים. אלו מתאימים במיוחד למראה השכבות, ואפשר לשחק עם זה כמה שרוצים. אפשר לבחור כמה צמידים לגבר שחולקים את אותו הסגנון או אותה פלטת הצבעים וליצור מראה אחיד ומגובש ובו זמנית גם אופנתי וטרנדי, ואותו דבר גם לגבי טבעות, כאשר כל אחת מהן מעטרת אצבע אחרת.

מכיוון שתקופת החורף מתאפיינת בצבעים קרים, גם התכשיטים מצטרפים למגמה וניתן לזהות די בקלות את תחילתו (יש שיגידו המשכיותו) של טרנד תכשיטי הכסף. תכשיטי כסף הם תמיד באופנה, אבל החורף מביא אותם לקדמת הבמה עם קולקציות מטריפות של צמידים לגבר וטבעות לגבר. תוכלו למצוא תכשיטי כסף בגדלים וסגנונות שונים, החל מאופציית חריטה על תכשיטים כמו טבעת לגבר עם חריטה ועד אבני חן שמעטרות טבעות לגבר, האופציות הן רבות ומגוונות, וכל אחת מהן תהפוך את המראה כולו לטרנדי ומיוחד.

 

 

איך מאבזרים תכשיטים לגבר בתקופת החורף?


תכשיטים לגבר הם דרך מצוינת להוסיף מגע אישי ומיוחד של סגנון בכל עת, גם בחורף כאשר התכשיטים הם הדרך לשמור על מראה אינדיבידואלי בין כל השכבות וההגנה מהקור. רק צריך לדעת איך לעשות את זה נכון! הנה כמה טיפים שיכולים לעזור בבחירת התכשיטים הנכונים בעונת החורף:

  • חפשו תכשיטים עם מרקם או טקסטורה – מכיוון שבחורף קצת קשה יותר להבליט את התכשיטים שלנו בגלל הבגדים העבים, אחד הפתרונות היעילים ביותר הם צמידים או טבעות לגבר בעלי טקסטורה או צבע מיוחד. הכוונה לצמידים לגבר בצורת לולאות עבות או חרוזים. המראה הייחודי של הצמיד או הטבעת יהפוך אותן לבולטות ובעלות מראה ניכר.
  • בחרו את הגודל הנכון – בחורף נרצה שהתכשיטים שלנו יהיו מספיק גדולים כדי שישימו לב אליהם, אך לא גדולים מדי כדי שיאפילו על הלוק או יכבידו עלינו. לכן חשוב לבחור בגודל הנכון של התכשיט.
    באופן כללי, נרצה שהתכשיטים שלנו יתאימו למבנה הגוף, כך לדוגמא טבעות לגבר צריכות להיות מותאמות לגודל היד של האדם העונד אותן. ידיים קטנות יותר יוחמאו מטבעת עגולה ודקה עם חריטה, בעוד שידיים גדולות יותר יתאימו לטבעת גדולה עם אבן חן או תליון קטן. בחורף הכלל הזה מקבל מין גמישות מסוימת בגלל שינוי הפרופורציות הנגרם מהביגוד, אז יש משמעות גדולה לבדיקה של מה הגודל הנכון צמידים לגבר שנרצה לשים במהלך העונה.
  • שכבות זה שם המשחק – כאמור, אחד הטרנדים החזקים ביותר לתקופת החורף הוא שכבות של תכשיטים. זוהי דרך מצוינת להוסיף סגנון למראה כולו כמו גם לגרום לו לבלוט. הדרך הנכונה לעשות זאת היא לבחור תכשיט מרכזי אחד, כמו למשל צמיד חריטה, ועליו להוסיף צמידים קטנים ועדינים יותר שמשלימים אותו. ניתן על אותה היד להוסיף גם טבעות לגבר שיסגרו את המראה ויהפכו אותו לייחודי ומלא בסטייל.

לסיכום, תכשיטים לגבר יכולים להוסיף סגנון ואישיות למראה שלנו בכל עונה, אך בחורף, יחד עם הקור ושכבות הבגדים שאנחנו לובשים, המשימה יכולה להיראות מעט מאתגרת יותר. עם סטיילינג נכון של התכשיטים והתייחסות נכונה לגודל ולמרקם שלהם, כמו גם התמקדו באזורים החשופים יותר, לרוב הידיים, ניתן לאבזר טבעות וצמידים לגבר שיתאימו בצורה מדויקת לתלבושות החורף שלכם, ויאפשרו לכם ליצור את הלוק המיוחד שלכם גם אם אתם לבושים ומחוממים היטב.
אצלנו בגליס תכשיטים - עם תשומת לב לפרטים והתכשיטים הנכונים, תוכלו לשמור על מראה חם וטרנדי בכל תקופת החורף, לא משנה כמה קר בחוץ!

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close