Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה

עגילים צמודים הם תכשיטים קלאסיים ומהממים, שתמיד כיף להעניק בתור מתנה ליום הולדת לאישה. הם גם מתאימים בתור עגילים לגברים עם סטייל. זה הזמן לעשות כבוד לעגילים שמשתלבים בצורה מושלמת עם כל אאוטפיט ומאורע

עגילים צמודים הם פריטים כל כך נצחיים ואהובים, שניתן למצוא אותם בקופסת התכשיטים של כל אישה, לא משנה מה הסגנון שלה. אפילו אם אין לה אוסף תכשיטים לאישה מאוד גדול, אין שום סיכוי שהיא מוותרת על עגילים כאלה מגוונים, שמשתלבים בקלות עם כל מראה, תלבושת, מצב רוח ומאורע.

גם עבור גברים, עגילים צמודים הם בחירה מעולה. למעשה, ברוב המקרים אלה עגילים לגברים מתחילים, כלומר זהו הסוג הראשון שגבר עונד לאחר ניקוב האוזניים שלו. הם מוסיפים תחכום וייחודיות, ועשויים להוות צעד בדרך לחקר עגילים לגברים מסוגים נוספים.

אלה אמנם עגילים בסיסיים, אבל הם ממש לא משעממים - רחוק מזה - היתרון הכי בולט של עגילים צמודים הוא הגיוון שלהם. הם מגיעים בהמון צורות, צבעים וסגנונות שונים, כך שהם לא רק יפים, אלא רב תכליתיים ומאוד שימושיים.

בזכות הפשטות והאלגנטיות שלהם, עגילים צמודים מתאימים גם לענידה יום יומית. הם לא מסתבכים בבגדים, בשערות ובדברים אחרים, ועם חלק גדול מהדגמים נוח אפילו ללכת לישון.

אלה כמה סגנונות של עגילים צמודים שכדאי להכיר:

עגילי פנינה צמודים

עגילי פנינה הם העגילים האלגנטיים ביותר לנשים ולגברים. הם הולכים ממש עם כל בגד, מחולצות קלילות ועד שמלות ארוכות.

עגילי קריסטל צמודים

יש עגילי קריסטל בשלל עיצובים, החל מעגילי סוליטר ועד עגילי מניפה. לא משנה אם בוחרים עגילים צמודים מקריסטל ללבוש יומיומי או עגילים יותר גדולים ונועזים לאירועים מיוחדים, הם יכולים לסנוור את כל מי שבסביבה, ואנחנו מתכוונים לזה בקטע טוב.

אזיקי אוזניים

אזיקי אוזניים (או עגילים מטפסים) הם אחד הסוגים הכי מיוחדים של עגילים צמודים. הם מטפסים במעלה תנוך האוזן, ועד קצוות האוזן, כדי להעניק מראה ייחודי ללא צורך בחורים מרובים. הסגנון הזה מתאים בעיקר לאירועים רשמיים, דייטים מרגשים וכל מאורע בו נדרשת אמירה חזקה.

עגילים פרחוניים צמודים

עגילים פרחוניים אהובים מאוד בקרב נערות ונשים צעירות. הם נושאים מסר סגנוני משלהם, ומעניקים מראה נשי ומהנה. אלה עגילים צמודים שמושלמים לבילוי מהנה עם חברים ובני משפחה. ניתן ואף רצוי לשלב אותם עם שמלת קיץ או חצאית פרחונית וארוכה, או אפילו עם בלייזר או ז'קט.

עגילי אבן צמודים

עגילים צמודים עם אבן במרכז, הם עוד סגנון שמתאים לשלל אירועים ומאורעות. עגילי אבן משתלבים בצורה יפה ועדינה עם כל אאוטפיט. מומלץ לשלב אותם עם שרשראות או תליונים לתוספת בלינג.

עגילי זהב צמודים

עגיל זהב צמוד הוא בחירה כמעט אוטומטית של שני המינים ובכל הגילאים, והם מגיעים בהרבה מאוד עיצובים שונים. יש עגילים בסטייל פשוט, אבל באותה מידה מהממים, ויש גם עגילים לגברים ולנשים בהם משולבים פנינים וקריסטלים. אלה עגילים מושלמים לכל אירוע.

עגילים צמודים גדולים

בדרך כלל, עגילים צמודים מעוצבים בעדינות, אך ניתן למצוא אותם גם בסטייל יותר גדול ובולט. אלה עגילי סטייטמנט, שמצליחים לשמור על אותה רמת תחכום ואלגנטיות, ובמקביל מושכים הרבה יותר תשומת לב. עגילים צמודים גדולים מוסיפים לכל Look טאצ', זוהר יוקרתי ומתוחכם, ולכן הם האביזרים המושלמים עבור אירועים רשמיים, או בשילוב עם שמלות ערב מהממות.

למה עגילים צמודים הם מתנת יום הולדת מושלמת?

עגילים צמודים הם אביזרים בולטים, שלא עומדים להיעלם או לצאת מהאופנה בקרוב, אם בכלל. מלבד היופי שלהם, הם בלתי נשכחים. מחפשים מתנה ליום הולדת לאישה או לגבר? אלה שלוש סיבות לשקול עגילים צמודים:

הם מתאימים לכל גיל

האם אתם צריכים לקנות מתנה לצעירים, בוגרים או מבוגרים? זה לא משנה, כי עגילים צמודים מתאימים לכל הגילאים ומהווים מתנה מושלמת לכל אירוע. לא משנה במי מדובר, אנחנו בטוחים שתצליחו למצוא תכשיטים לאישה ולגבר שמתאימים לסגנון ולאישיות של הנמען.

אפשר לענוד אותם כל יום

כולם מעריכים מתנה שימושית. זה אמנם כיף לקבל תכשיט מיוחד ויוקרתי, אבל פעמים רבות פריטים כאלה נשכחים בקופסת התכשיטים, וחבל. עגילים צמודים לא מיועדים רק לאירועים מיוחדים - ניתן להשתמש בהן כל יום.

כאשר אתם מעניקים עגילים צמודים לכבוד יום ההולדת או שמחה אחת, אתם נותנים לאנשים שאתם אוהבים תכשיטים אותם יענדו לעיתים קרובות מאוד, אם לא באותו היום.

זו מתנה נצחית

עגילים צמודים הם מתנות מיוחדות שנשארות לאורך שנים. המנגנון שלהם מונע מהם ללכת לאיבוד, וקל מאוד לתחזק אותם, כך שאפשר לענוד אותם פעמים רבות - מבלי שיאבדו את הברק והצבע שלהם.

גליס תכשיטים - עגילים צמודים ועוד המון אפשרויות

בחנות המקוונת של גליס תכשיטים תמצאו מגוון אדיר של עגילים צמודים באיכות גבוהה, לעצמכם ולאנשים היקרים לכם. אנחנו מייצרים תכשיטים לאישה ולגבר בעבודת יד, ושולחים אותם אליכם עד הבית (יש אפילו אפשרות של משלוח מהיום למחר, באריזת מתנה ייחודית ועם שנה אחריות.

מלבד עגילים צמודים, אנחנו מציעים עוד שלל סוגים שונים של עגילים, וכמובן גם אביזרים מרשימים נוספים, כמו שרשראות, צמידים, טבעות, תכשיטי זוגות ואקססוריז.

את כל התכשיטים אנחנו מכינים בסטודיו שלנו בהרצליה, ומשם שמחים וגאים להעביר אותם לכל חלקי הארץ וגם למדינות אחרות בעולם. אנחנו מעצבים את התכשיטים עם מטרה אחת ברורה: שתתאהבו בהם ושיעשו לכם טוב על הנשמה.

אנחנו מאמינים שתכשיטים עוזרים לאנשים להתבטא, ורוצים לעזור לכם למצוא את אלה שמייצגים בצורה הכי נאמנה את הסטייל והטעם האישי של כל אחד ואחת מכם.

 

 

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close