Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

טבעת עם חריטה מיוחדת משדרגת כל הצעת נישואים. רוצה עוד טיפים להצעה חלומית? אנחנו כאן לעזור וגם לתת לך רעיונות יצירתיים

החלטת להציע נישואים לבחירת ליבך? מזל טוב! עכשיו זה הזמן לבחור טבעת, אולי אפילו טבעת עם חריטה מיוחדת, ולהחליט איך אתה מתכוון להציע. הכנו לך כמה רעיונות יצירתיים ומיוחדים להצעה חלומית במיוחד, אבל עוד קודם לכן, כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

בחירת המיקום להצעה משמעותית מאוד. האם תעדיף שהרגע המיוחד שלכם יהיה במקום מאוד רומנטי, או דווקא במקום עם חשיבות מיוחדת עבורכם, כזוג. אם תחליט להעלות את השאלה במקום סמלי למערכת היחסים, כמו המקום בו נפגשתם לראשונה, אנחנו בטוחים שהאירוע יכלול כמה דמעות.

עליך לחשוב לא רק על המיקום, אלא גם על האווירה. למשל, האם תרצה להציע מול אנשים שאתם אוהבים, או באווירה יותר אינטימית?

תשקול טבעת עם חריטה

להצעה במיקום מיוחד, תמיד כדאי להוסיף את התכשיט המושלם. כמובן שאתה צריך לבחור טבעת יפה, שתתאים לה ושהיא תתגאה לענוד ולהציג לחברים ולמשפחה, אבל כדי שיהיה מושלם, מומלץ ללכת לכיוון האישי. למשל, טבעת עם חריטה שמציגה את התאריך בו נפגשתם לראשונה.

אגב, לא כולן חובבות טבעות. במקרה כזה, אפשר לבחור שרשרת עם תליון לב מקסים, או אפילו להיות ממש יצירתי ולפנק את שניכם עם תכשיטים לזוגות.

בחירת המילים ברגע הגדול

אתה רוצה להגיד לה כמה היא חשובה לך לפני שאתה מציע? אתה רוצה להוביל להצעה עם שיר מיוחד? אתה רק רוצה לשאול אותה בלי שום הקדמות? אתה צריך להחליט מה בדיוק אתה רוצה שהרגע יכלול. האם אתה רוצה לרשום משהו ולהקריא לה אותו, או שאתה רוצה פשוט לספר לה איך אתה מרגיש באותו הרגע?

רעיונות להצעת נישואים פרטית

  • שכור שף אישי - תכננו ערב דייט ביתי, עם שף אישי שמבשל את הארוחה האהובה על בת הזוג שלכם. אתה יכול לתת לשף לשים את הטבעת על צלחת, באחת המנות.
  • מלא חדר בתמונות שלכם - הדפס תמונות של שניכם לאורך מערכת היחסים שלכם. בחר חדר בביתכם (או אפילו חדר במלון) ותלה את התמונות מסביב. הזיכרונות יציפו אותה, ולכך תוכל להוסיף טבעת עם חריטה שמייצגת את אחד הזיכרונות החשובים ביותר.
  • צור פאזל מותאם אישית - אפשר להדפיס רק תמונה אחת, אך בצורת פאזל. תשלימו אותו ביחד (או שתבקש ממנה להשלים לבדה), וכשתתגלה השאלה, "האם תתחתני איתי?", תרד על הברך ותציע.

רעיונות להצעת נישואים ציבורית

  • שלב מוזיקה חיה - תזמין כרטיסים להופעה, ותקבל נקודות בונוס אם זה אמן שיש לו משמעות מיוחדת לשניכם. אתה יכול אפילו להרשים אותה מאוד, על ידי בדיקת אפשרות של הצעה על הבמה.
  • שחזר את הדייט הראשון שלכם - קח את בת הזוג שלך למקום בו היה הדייט הראשון שלכם. לא משנה אם מדובר בבית קפה, מסעדה, פארק וכו', העיקר שתנסה לשחזר את החוויה כמה שניתן. למשל, תזמין את אותן המנות שאכלתם אז, שתף מה אתה זוכר מהערב ההוא. לאחר מכן, תהיה מוכן ומזומן להציע לה.
  • לכו לערב טריוויה - זה יכול להיעשות בליל טריוויה אמיתי או אפילו אם אתה מארח בבית שלכם. בקש מהמנחה לשלב את השאלה החשובה בין שאר השאלות, ותהיה בטוח שזה עומד להיות אחד מהרגעים הבלתי נשכחים ביותר עבורם, ועבור כל המעורבים.
  • תכתוב את זה בכוכבים - אתה יכול לקחת אותה לפלנטריום, אחרי שיצרת קשר עם המקום מבעוד מועד. במהלך הקרנת המופע של צפייה בכוכבים, תיכתב בהם השאלה: "האם תתחתני איתי?". קשה להיות יותר רומנטי מזה.

רעיונות נוספים להצעת נישואים יצירתית

  • תפתיע אותה במהלך טיול על החוף - צאו יחד לטיול על חוף הים. לפני כן, קח פיסת נייר קטנה, תכתוב עליה את השאלה ותכניס את הפתק לצדף, או לבקבוק ישן. הנח את החפץ במקום בו שניכם תעברו במהלך הטיול, ותוודא שבת הזוג שלך רואה אותו ומרימה אותו. תחשוב כמה היא תהיה מופתעת.
  • תכנן פיקניק בחוץ - זה יכול להיות פיקניק המוני או אינטימי. בכל מקרה, תחביא את הטבעת, או את השרשרת עם תליון לב שבחרת, בסלסלת הפיקניק או אפילו בכוס שמפניה.
  • תציע נישואים במטוס - אתם טסים לחופשה, והיא כבר חושדת שבמהלכה כנראה תציע? תקדים אותה, ואולי תצליח להפתיע. לא משנה אם במטוס או בשדה התעופה, אתה יכול לבקש להשתמש במערכת הרמקולים כדי להציע.
  • תארגן "חפשי את המטמון" - אתה יכול ממש לתכנן מעין מפת אוצר, אבל גם עם פחות השקעה, אפשר ליצור משחק נפלא שיהפוך את ההצעה לעוד יותר מרגשת. בקש ממנה לפענח רמזים שלוקחים אותה למקומות שונים עד, שתגיע למיקום הסופי - שם תחכה לה עם טבעת או תכשיטים לזוגות שיהפכו הכל ליותר מיוחד.
  • צור אתר אינטרנט - אם אתה (או אתם כזוג) מתמצא בטכנולוגיה, אתה יכול להשתמש בזה עבור ההצעה. בנה אתר, הוסף תמונות, סיפורים, סרטונים וכן הלאה. שלח את הקישור לבת זוגך, עדיף עם כתובת מטעה. למשל, אתה יכול להסוות את האתר בתור מסעדה חדשה שאתה רוצה שהיא תבדוק. זו תהיה ההפתעה הכי גדולה בחייה!
  • תכין תשבץ מותאם אישית - לאוהבי המשחקים, צור תשבץ מותאם אישית להצעה שלך. תנסח הגדרות שקשורות למערכת היחסים שלכם, אול חילופין תגרום לזה להיראות כמו תשבץ רגיל - אלא שאחת התשובות היא ההצעה.
  • צור הצעה מוקלטת - הקלט שיר או פרק פודקאסט שבו אתה מדבר על האהבה שלך אליה, ותסיים את זה בהצעה. תעלה את זה לאחת האפליקציות, ותגיד לה שגילית שיר/פודקאסט כל כך נהדר ושהיא חייבת להאזין לו.
מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close