Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

צאו לרחוב והסתכלו סביב – הם בכל מקום. צמידים, טבעות, שרשראות ואפילו צמידי רגל, וכל אלה – לגברים! תכשיטי גברים הם טרנד סופר אופנתי שנמצא כאן כדי להישאר, וכל אחד יכול למצוא את הדרך הייחודית שלו לאמץ אותו לחיקו.

איך להתחיל לענוד תכשיטים לגברים?

גם אם עוד אין לך תכשיט לגבר משלך אבל אתה כן מתעניין ופשוט לא יודע מאיפה להתחיל, המשך לקרוא, כל התשובות בידינו!

האפשרויות של תכשיטים לגבר הן רבות ויכולות לבלבל את מי שהטרנד חדש לו, אז תמיד אפשר להתחיל בקטן, רק כדי להרגיש בנוח עם התחושה, ולהתחדש בצמיד. צמידים לגבר הם קלים, נוחים, לא מושכים יותר מדי תשומת לב וקל לסגנן אותם מה שהופך אותם לתכשיט ראשון מושלם. מי שרוצה ללכת על אפילו יותר קטן, יכול לנסות צמיד לרגל. הם אולי טיפה יותר שנויים במחלוקת אבל מוסיפים הרבה יותר סטייל בהרבה פחות תשומת לב ומאמץ, פשוט עונדים את הצמיד לרגל ומתהלכים בגאווה.

גם שרשראות לגבר הן פתרון נוח וקל לעונד המתחיל, הן מגיעות בכל כך הרבה צורות, מתכות, אורכים, עם תליונים או בלי, שזה כמעט בלתי אפשרי למצוא משהו שמוצא חן בעינייך ויכול לגרום לך להרגיש בנוח להסתובב איתו. אז נכון ששרשרת זהו תכשיט שנחשב טיפה יותר בולט, הרי זה משהו שקשה לא לשים לב אליו בכל שיחה פנים אל פנים, אך כדי לשלב את תכשיטים לגבר בהדרגה אל תוך המלתחה הקבועה, אפשר להתחיל בשרשרת זהב לגבר, או שרשרת מתכת דקה וארוכה יחסית שתשלב בקלות בבגדים היומיומיים, ובהמשך להתקדם אל עבר שרשראות לגבר שהן קצת יותר מורגשות, למשל כמו חרוזים, פנינים או עור.

בסופו של דבר התכשיט הכי טוב הוא זה שאתה מרגיש איתו הכי בנוח, בין אם זה צמיד, שרשרת לגבר או כל דבר אחר, הכי חשוב שהבחירה תהיה שלמה ובטוחה כדי להשלים את הלוק באופן סופי.

תכשיטים לגבר

איך לדעת איזה תכשיט הכי מתאים לי?

במקרים מסוימים, תכשיטים הם סוג של חלון לנשמה. אפשר להשתמש בהם כדי לבטא את האופי הייחודי שלך והטעם האישי, ממש כפי שניתן לעשות עם בגדים ותספורות.

תכשיטים לגבר בעלי אופי "רועש יותר", למשל כשהם גדולים וצבעוניים, מייצגים הרבה פעמים גברים בעלי אופי דומה – מוחצנים וחברותיים. בהתאם, אפשר גם למצוא תכשיטים לגבר שמתאימים לאופי עדין ומופנם יותר, כלומר תכשיטים קטנים ומינימליסטיים. וזה לא משנה אם זו טבעות לגבר, שרשרת או צמיד לגבר, ההתאמה קורית על בסיס האישיות והסגנון הייחודי של כל אדם.

ואם נדרשת קצת השראה, כמו בכל דבר - מספיק לפתוח את האינסטגרם או את היוטיוב, ולראות מה האמנים והבלוגרים האהובים עלייך עונדים, ולהתאים את זה אלייך ולסגנון המועדף שלך, או אפילו זה שכבר גיבשת עד כה. תכשיטים לגבר הם כל כך פופולאריים בעשור האחרון שהם כבר ממש חלק בלתי נפרד מתעשיית המוזיקה והאמנות, אז ניתן לעשות מעט מחקר בין סגנונות, אמנים ואנשים שאתה סתם נהנה לעקוב אחריהם, ולעשות את האדפטציה האישית והמיוחדת שלך אליהם.

עדיין מתלבט? מזמינים אותך לחקור באתר שלנו, בין הקטגוריות השונות של צמידים לגבר או שרשראות לגבר ולבחור את האחד (או יותר) שלך!

ומה לגבי תכשיטים מיוחדים?

לאמיצים מבנינו שכבר מוכנים לקפוץ למים העמוקים, יש תכשיטים לגבר בעלי אקסטרה ייחודיות, שאפילו לא צריכים סטיילינג ספציפי, אלא יכולים להתאים לכל אחד, בכל לבוש, וכל מה שצריך זה רק מספיק ביטחון!
הנה כמה דוגמאות לתכשיטים כאלה:

צמיד חריטה לגבר

אז נכון, קודם כל מדובר בצמיד, וכמו שאנחנו כבר יודעים, זהו תכשיט שיכול להתאים למגוון רחב של אנשים שהרי הוא מגיע במגוון רחב של צורות וחומרים. אבל כשמדובר על צמיד לגבר עם חריטה יש לו משמעות קצת יותר עמוקה וסנטימנטלית. צמיד חריטה לגבר הוא הזדמנות להביע רגש או להביע עמדה. הסמל, המילה או התו על הצמיד ילוו אותך במהלך היום במטרה להזכיר משהו ולעלות מחשבות. החריטה היא ייחודית ואינדיבידואלית ובהחלט מושכת את העין ומעוררת סקרנות ושאלות. מתוך ההבנה שהצמיד מייצג אותך, כנראה הסביבה שתיחשף לצמיד תרצה לדעת מה עומד מאחוריו ותתעניין במשמעותו. מי שרוצה לשתף סיפור או עמדה מיוחדת, צמיד חריטה לגבר זה התכשיט המושלם עבורו!

צמידי רגל לגבר

זה לחלוטין הטרנד החדש והחם של התקופה האחרונה, זה לא התכשיט הכי נפוץ רגע אבל זה בדיוק מה שהופך אותו לכ"כ מיוחד - לא להרבה יש כזה. צמיד רגל לגבר הוא עניין חדש יחסית משום שעד כה זוהה יותר כתכשיט נשי, אבל בשנים האחרונות עולם האופנה בכלל, ועולם התכשיטים בפרט, קיבלו תפנית חדה וכעת גם גברים יכולים ליהנות מהמגוון הרחב של התכשיטים הקיימים בשוק, כאשר צמידי רגל לגבר הוא לגמרי אחד מהם ומאפשר מקסימום סטייל במינימום מאמץ.

שרשראות חרוזים ופנינים

הדבר הראשון שקופץ למוח כאשר חושבים על שרשראות לגבר זה כנראה שרשראות מתכת. בין אם כסף או זהב, עם תליון או בלי, זו האופציה הנוחה והנפוצה ביותר. אך כאשר רוצים לבחור שרשרת לגבר עם קצת יותר "זוהר", אפשר לבחור בשרשרת פנינים או חרוזים, הן בוודאות ימשכו תשומת לב חיובית, ירימו את כל הלוק וישדרו מלא ביטחון עצמי וסטייל!

לסיכום, יש מבחר כל כך גדול של תכשיטים לגבר, בין אם אלו שרשראות לגבר, צמידים או טבעות, כך שבוודאות כל אחד יוכל למצוא את הסגנון שהוא הכי מתחבר אליו ומייצג אותו בצורה הטובה ביותר.
עדיין מתלבט באיזה תכשיט לבחור? לא מוצא את האחד המדויק שחיפשת? פנה אלינו לגליס תכשיטים ויחד נמצא לך את התכשיט המושלם והמתאים לך ביותר!

 

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close