Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

תכשיטים לגבר ממש לא מיועדים רק לאירועים מיוחדים. הם מתאימים בכל מצב ומאורע, ואפילו בשגרה. כך תבחרו תכשיטי גברים שישקפו אתכם ואת הסגנון שלכם

מזמן חלפו הימים בהם תכשיטי גברים היו מוגבלים לשעון יפה, טבעת נישואין ואולי שרשרת או צמיד אצל גברים נועזים במיוחד. כיום, העולם של תכשיטים לגבר מגוון ומפותח מאי פעם, ואתם מוזמנים לשוטט בו וליצור לעצמכם מראה מסוגנן שמתאים לטעם האישי שלכם.

מלבד הטעם שלכם, בשביל לבחור תכשיטים ליום יום אתם צריכים לקחת בחשבון גם שיקולים אחרים. איך יודעים מה מתאים לכם? הכנו לכם מדריך שימושי במיוחד.

בחירת תכשיטים לגבר לפי סגנון

קלאסי - תכשיטי גברים קלאסיים מאופיינים בעיצובים נצחיים, חומרים איכותיים ואלגנטיות מעודנת. אם זה הסגנון שלכם, חשבו על פריטים כמו טבעת לגבר בעיצוב יחסית פשוט.

מודרני - אלה תכשיטים שמיוצרים מחומרים ייחודיים ומעוצבים בדרכים חדשניות, עם קווים נקיים, צורות גיאומטריות וכו'. למשל, צמיד לגבר לרגל בצבע שחור עם תליון קטן וכסוף מפלדת אל חלד.

טרנדי - אם אתם רוצים לבחור תכשיטים בהתאם לטרנדים הכי חמים, אתם צריכים להיות מוכנים לעדכן את הקולקציה שלכם באופן קבוע כדי להישאר בעניינים. מגמות עכשוויות כוללות טבעות נועזות, צמידים צבעוניים וחומרים לא שגרתיים. בנוסף, יש פריטים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה, כמו צמיד עם חריטה של ראשי תיבות או תאריך משמעותי.

בחירת תכשיטי גברים לפי גיל

18-30 - גברים צעירים מאוד רוצים לבטא את האינדיבידואליות והסגנון האישי שלהם, ותכשיטים מאפשרים זאת. בגיל הזה, יש נטייה לבחור תכשיטים לגבר על בסיס ייחודיות, טרנדיות ואמירה.

31-50 - כשגברים נכנסים לשנות ה-30 וה-40 לחייהם, הטעם שלהם בתכשיטים בדרך כלל מפותח ומעוצב, והם יודעים בדיוק מה הם אוהבים ורוצים. זה לא אומר שלא צריך להתנסות, להיפך, אבל כל אחד בגבולות הטעם שלו.

51 ומעלה - גברים מבוגרים נמשכים בדרך כלל לתכשיטים איכותיים ומתוחכמים המשדרים אלגנטיות. המפתח הוא לבחור פריטים נצחיים המוסיפים נופך של קלאסה לכל בגד.

בחירת תכשיטים לגבר לפי סוג עבודה

עבודה במשרד - בסביבה מקצועית כזו, יש לבחור בתכשיטים מאופקים המשלימים את הלבוש הרשמי, מבלי למשוך יותר מדי תשומת לב. טבעת לגבר בעיצובים מינימליסטיים היא אחת האפשרויות.

עבודה יצירתית - אנשי מקצוע יצירתיים יכולים להרשות לעצמם להיות ניסיוניים יותר. צמיד לגבר בסגנון צעקני או שרשרת סטייטמנט יכולים לעזור לבטא סטייל ייחודי. עם זאת, חשוב למצוא איזון בין ביטוי עצמי למקצועיות.

עבודת כפיים - בסביבות עבודה כאלה, חשוב לשים דגש על בטיחות ועמידות בכל הנוגע לתכשיטים.

בחירת תכשיטי גברים לפי סטטוס חברתי

מעמד גבוה - גברים בעלי מעמד גבוה בוחרים לעתים קרובות בתכשיטים המשקפים את מיקומם בחברה, כמו שעון יוקרה. השקעה בפריטים מעוצבים יכולה לשקף הצלחה וסטטוס.

מעמד ממוצע - אם הסטטוס אינו משמעותי, מומלץ לבחור פריטים מגוונים שניתן לענוד במסגרות שונות.

בחירת תכשיטים לגבר לפי אירוע

אירועים רשמיים - לאירועים כגון חתונות, גברים צריכים לבחור בתכשיטים מתוחכמים ומרשימים המשלימים את הלבוש שלהם. לצד חליפה או לבוש אלגנטי אחר, צמד לגבר מכסף יכול להיות בחירה מצוינת.

אירועים מזדמנים - באירועי קז'ואל כמו מפגש עם חברים או ארוחה משפחתית, גברים יכולים להיות מעט שובבים יותר. צמיד עור לגבר, חרוזים וטבעות ייחודיות הן אפשרויות פופולריות.

אירועי עבודה - אלה מצבים שדורשים איזון בין מקצועיות לקז'ואל, אשר ניתן להשיג באמצעות טבעת לגבר בעיצוב מינימליסטי, למשל.

הבחירה בידיים שלכם

אם אתם מחפשים תכשיטי גברים חדשים, אתם מוזמנים לבקר באתר גליס תכשיטים. בחרו מתוך מגוון אדיר של תכשיטים בעבודת יד ובאיכות גבוהה, כולל צמיד עם חריטה ותכשיטים מותאמים אישית נוספים.

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close