Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה

אמנם זה נשמע לא קונבנציונלי להגיע לחתונה ללא שיק או מזומנים, אבל מתנה מושקעת, בעלת ערך כספי ומשמעות רבה, היא הרבה יותר מרגשת וייחודית אשר יכולה להשאיר את החתן והכלה ללא מילים. בין אם אתם ההורים של החתן או דודה של הכלה, תכשיטי זהב או כסף הם המתנה המושלמת שאתם יכולים לתת לזוג הטרי. לא רק שזה משמח להעניק תכשיט כמתנה, אלא שהוא גם משמש כצורה נאה של השקעה להמשך. כשאתם נותנים במתנה לכלה ולחתן תכשיט זהב או כסף, אתם למעשה תורמים לעתידם. תכשיטים לזוג בדרך כלל מתקשרים לרעיונות להצעת נישואים בלתי נשכחת, אך לא רק וזו כנראה הסיבה לכך שזהב נחשב למתנת החתונה הטובה ביותר בקרב קהילות רבות ברחבי העולם, ועכשיו גם בישראל.

עכשיו זה משאיר אותנו עם כמה שאלות חשובות- אילו סוגים של תכשיטים לזוגות עדיפים על אחרים?  האם שווה לחרוט את שם החתן כלה על התכשיט? בחירת התכשיט המושלם כמתנה חתונה אינה משימה קלה בשום אופן. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, יש גם הרבה דברים שכדאי להתרחק מהם. יש לנו כמו הצעות שיוכלו לעזור לכם לבחור את המתנה המושלות לזוג הצעיר.

 

צעד ראשון: הגדרת תקציב

כשמדובר בתכשיטים לזוגות, זה לא המחיר שחשוב כמו המחשבה שמאחוריו. לכן, אל תדאגו לגבי גודל המתנה שלכם. זה יכול להיות משהו קטן כמו סיכת יהלום או משהו מרהיב כמו שרשרת יהלומים. חתיכת זהב היא תמיד דבר שיש להוקיר. הצעד הראשון בקניית תכשיטים לחתן ולכלה הוא לקבוע תקציב. ידיעת התקציב שלך תעזור לך להחליט מה לתת מתנה לזוג. לדוגמה, אם התקציב שלך הוא סביב 600 שקלים, זוג עגילים, תליון יהלום או צמיד יכולים להיות המתנה המושלמת. עם זאת, כאשר יש לך סכום כפול או משולש להוציא על המתנה, אתה יכול אפילו לשקול שרשרת יהלומים או צמידים עם חריטה עבור החתן והכלה.

 

מתי לקנות מטבעות?

מטבעות זהב הם מתנת חתונה טובה אבל האם הם המתאימים ביותר? למרות שערכו של מטבע זהב עשוי להיות כמו תכשיט, ייתכן שיש לו ערך נתפס נמוך יותר. בעיקר מאחר שמטבעות ומוטות זהב הם לא אישיים. אם אתם קרובי משפחה של החתן והכלה, תמיד עדיף לתת במתנה תכשיט זהב במקום מטבע. זו מתנה הרבה יותר אישית ומראה את המחשבה שהשקעתם במתנה.

עם זאת, מטבעות זהב מהווים אפשרות מתנה יוצאת דופן אם אתם מתכננים לתרום לתיק ההשקעות של בני הזוג. היתרון העיקרי של קנייה (ומכירה) של מטבעות או מטילי זהב הוא שאין להם חיובים. הם נהנים מערך מכירה חוזרת גבוה. החתונה היא הצעד הראשון לקראת מסע ארוך וכל זוג צריך לבצע השקעות נבונות לעתידו. על ידי מתן מתנות למטבעות זהב, אתם יכולים לעזור להם להתחיל טוב.

 

איזה סוג של תכשיטים אתם יכולים לתת מתנה לכלה?

מעגילים ועד תליונים ושרשראות, אין מחסור בתכשיטים מקשטים שאפשר לבחור עבור הכלה. כדי להפוך את המתנה שלכם למיוחדת, עליכם לקנות תכשיטים שלדעתכם יתאימו לאישיותה של הכלה. עגילים הם משהו שכל כלה אוהבת. אם היא לא אוהבת יותר מדי לענוד תכשיטי זהב כבדים, תנו לה במתנה שרשרת קלה ותליון שילך איתה. הימנעו מקניית טבעת כמתנת נישואין. אם בכלל אתם קונים טבעות, לכו על זוג רצועות תואמות לחתן ולכלה. תוכלו גם לתת לה במתנה שרשרת עם חריטה אישית או צמיד עם חריטה, תכשיט שישאר איתה לאורך המסע ושאולי בעתיד תעניק לילדיה ביום חתונתם.

 

ואיזה סוג של תכשיטים אתה יכול לתת מתנה לחתן?

השאלה הראשונה שיש לשאול היא האם החתן אוהב לענוד תכשיטים או לא. אם הוא כן אוהב לענוד תכשיטים, תחשבו גם על סוג התכשיטים שהוא אוהב לענוד. לא כל הגברים אוהבים את נצנוץ הזהב. אין טעם לתת לגבר במתנה צמיד משובץ יהלומים אם הוא לא אוהב לענוד אותו. צמידי עור הם מתנה שחתן ישמח מאוד לקבל. אם הוא אוהב תכשיטים, ניתן גם לשקול תליונים ושרשראות.

 

בחירת המוטיב הנכון

תכשיטים צריכים להיות הרחבה של אישיותו של העונד. לכן, כאשר אתם בוחרים את תכשיטי החתן והכלה, הסגנון צריך להיות משהו שהם אוהבים ללבוש. במידה רבה, זה תלוי במוטיב של התכשיטים. כשאתם קונים תכשיטים כמתנת החתונה, אתם יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של נושאים ומוטיבים, ממינימליסטיים ועד מסורתיים ומהפשוטים ועד המקושטים. אם בני הזוג מעדיפים סגנון מינימליסטי, חפשו תכשיטים פשוטים עם קווים דקיקים. אם הם בעלי נטייה רוחנית, אתה יכול להשיג להם זוג תליונים דתיים כדון מגן דוד או חמסה. בנוסף אנו ב"גליס תכשיטים" מציעים עבורכם תכשיטים עם חריטה אישית. אין כמו מתנה ייחודית וחד פעמית ליום המיוחד ביותר בחייהם. תוכלו להעניק לזוג הטרי תכשיטים שונים עם חריטה של שמם, ראשי תיבות של השמות שלהם, תאריך החתונה ועוד.

 

שימו לב לגודל

כשמדובר בעגילים ותליונים, הגודל מתייחס לכמה גדול או קטן העיצוב. חפשו עיצובים גדולים כשאתם מעניקים תכשיטים במתנה לזוג שאוהב להצהיר הצהרות סגנון נועזות. עבור אנשים שמעדיפים להישאר מחוץ לאור הזרקורים, תכשיטים קטנים ועדינים הם בדרך כלל מתאימים יותר.

כאשר אתם נותנים במתנה שרשרת או שרשרת זהב לגבר, הגודל מתייחס לאורך השרשרת. אם בני הזוג עובדים בסביבה עם קוד לבוש קפדני, חפשו שרשרת המאפשרת להחביא את התליון מתחת לחולצתם או להציגו כרצונם. הגודל הוא קריטי ביותר בעת מתן צמידים. כאן הגודל מתייחס להיקף הצמיד. אם אתם קונים צמיד שהוא קטן מדי, לא ניתן ללבוש אותו. באופן דומה, אם אתם מביאים כמתנה צמיד גדול מדי, זה עלול ליפול. עדיף לרכוש צמידים לגבר כשאתם בטוחים בגודל או צמידים שניתן להתאים את גודל הצמיד.

 

במקרה של ספק, בחרו כרטיסי מתנה אצל "גליס תכשיטים"

בחירת תכשיט למישהו שאתה מכיר היטב היא חוויה מענגת. אבל אותה חוויה יכולה להפוך לסיוט כשאתם צריכים לבחור תכשיטים למישהו שאתם לא מכירים מספיק. זה אכן לא רעיון טוב לבחור תכשיטים עבור מישהו ללא הבנה קלושה ביותר של העדפותיהם. זה המקום שבו כרטיסי מתנה באים לעזרתכם. כל שעליכם לעשות הוא לקנות כרטיס מתנה בשווי שאתם מוכנים להוציא, לעטוף אותו במתנה ולתת אותו לבני הזוג.

תכשיטים לזוגות כמתנה לחתונה תהפוך את המתנה שלכם ליוצאת דופן וייחודית, שתלווה אותם בדרכם החדשה והמרגשת ותישמר לאורך זמן, יותר משיק או מזומנים. אנו ב"גליס תכשיטים" ממליצים לכם לצאת מהקופסא ולהעניק לזוג הטרי מתנה מרגשת בעלת ערך מוסף .

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close