Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

אנו מאמינים שעבור אירועים חד פעמיים בחיים זו הזדמנות להעניק מתנה בעלת ערך רגשי ומשמעותי, מתנה שתוכל ללוות את מקבל המתנה לאורך חייו. מתנה לבר מצווה בעלת ערך אינדיבידואלי ואישי היא בעלת משמעות רבה יותר מאשר עוד מתנה שמקבלים ליום ההולדת. אנו ב"גליס תכשיטים" מאמינים בכוח שיש לתכשיטים כמתנות רבות חשיבות ובעלות ערך מוסף עבור חוגג בר המצווה.

בר המצווה הוא אחד האירועים המשמעותיים ביותר בחייו של כל נער יהודי בארץ ובעולם. כאשר הנער מגיע לגיל 13 הוא מגיע לגיל המצוות. פירוש של "גיל המצוות" הוא שהנער הגיע לגיל בו הוא מחויב בקיום מצוות הדת באופן עצמאי. כחלק ממנהגי ההגעה לגיל המצוות הנער מניח תפילין, מקיים טקס עלייה לתורה באמצע שבוע וביום שבת בבית הכנסת וכן נושא דרשה. יש הרואים את ציון היום הזה במעבר מהיותו נער לגבר.

חגיגות בר המצווה הם זמנים מרגשים ומשמעותיים מאוד עבור ההורים והילדים יחדיו ונוהגים לציין אותם בחגיגות גדולות ומושקעות, אם זה במסיבה, אולם אירועים או טיול בכותל. חוגג בר המצווה מקבל לכבוד המאורע המיוחד והיוצא דופן מתנות שמציינות את התבגרותו. בחירת מתנות לבר המצווה יכולות להיות מבלבלות מרוב שהן מגוונות ורבות. אם אתם חוגגים בר מצווה לילדכם, נכדכם, אחיכם הקטן או חברכם הטוב, ראוי להרגיע עם מתנה מושקעות עם מחשבה וערך מוסף. כמובן שניתן להביא מעטפה עם מזומנים, זה תמיד יכול להיות פתרון קל וזמין, אבל לרוב הכספים שיאספו יעוברו להורים לכיסוי העלויות של האירוע או עבור פתיחת תוכנית חיסכון לילד. אם ברצונכם להביא לחוגג מתנה לבר מצווה בעלת ערך מוסף שתישאר עמו לטווח הארוך- יש לנו כמה רעיונות בשבילכם.

 

שרשראות זהב

שרשראת זהב כמתנה לבר המצווה יכולה להיות מתנה מרגשת ובלתי נשכחת עבור החוגג שהגיע לגיל המצוות. את השרשרת יענוד חוגג הבר מצווה במהלך גיל ההתבגרות שלו ויהווה עבורו כסמל מעבר מהיותו נער לגבר. כאשר מדובר בקניית תליון שמיועד לחוגג בר המצווה ניתן לשלב הקשר לאומי או דתי כגון מגן דוד או חמסה או משהו בעל הקשר ערכי אשר מתאים לתחביביו של חתן הבר מצווה כמו כלי נגינה מסוים, פעילות ספורטיבית (כדור כדורגל/כדורסל/טניס), תליון בעל קשר משפחתי למשל תליון עם תמונה של ההורים, סבא וסבתא או האחים. אולי במעמד קבלת המתנה ערכו של השרשרת לא יהיה בעל משמעות רבה אבל בהמשך חייו הוא יקבל ערך מיוחד, על המתנה שקיבל בגיל 13 ואף יוריש את זה לילדיו בהמשך חייו.

 

צמידי עור לגבר

מתנה נוספת וייחודית שתוכלו להעניק עבור חוגג בר המצווה הוא צמיד עור לגבר. צמידי העור הם טרנד חדש שמוסיפים אלגנטיות ותחושה של יוקרה מחוספסת לכל הופעה, ובנוסף די נוחים ללבישה. אחת ההיתרונות של צמיד עור איכותי הוא שהוא נשמר שנים קדימה. כאשר לובשים אותו לראשונה, העור קל ומעט נוקשה. ככל שלובשים אותו יותר, הוא נהיה רך יותר. חתן הבר מצווה יכול להינות מהעובדה שהוא מתיישן היטב עונה אחר עונה, כך שהוא כמעט הופך למתנה שממציאה את עצמה מחדש באופן קבע. יתרון נוסף ומשמעותי הוא שניתן להתאים את הצמידים לסגנון האישי של מקבל המתנה. כל העניין של צמיד עור קלאסי לגברים הוא שיהיה קל להתאים אותו. ניתן להוסיף חריטה מזהב או כסף עם משפטים, שמות, פתגמים או תאריכים. תוכלו להעניק לחוגג בר המצווה צמיד עור לגבר עם חריטה ייחודית המציינת את שמו המלא, את שמכם יחד או משפטים שמאפיינים את גיל המצוות.

 

צמיד עם חריטה

צמיד חריטה לגבר היא ללא ספק יכולה להיות מתנה מרגשת ובלתי נשכחת עבור חתן הבר מצווה. חריטה אישית הופכת את המתנה לאישית יותר, קלאסית וקלה לזיהוי. יותר מכך, כאשר חורטים על צמיד, זה נותן לו איכות יוצאת דופן לשימוש כמתנה ועומד במבחן הזמן תוך שמירה על הזיכורנות בחייו של מקבל המתנה כל עוד הצמיד נמצא בשימוש. ניתן לחרוט מספר דברים על הצמיד, ביניהם טקסט מסוים, תמונות, סמלים, ציטוטים, פסוקי תנ"ך וכדומה. רעיונות למשפטים שניתן לחרוט כמתנה לבר המצווה: "הבן הכי טוב בעולם", "מתנה מאמא גאה", "אח מספר אחד", "שתזכה למצוות", "תחלום בגדול", "מי שמאמין לא מפחד", "הכל לטובה" וכדומה.

צמידי כסף לגבר

אם צמיד עם חריטה מרגיש לכם יותר מדי, ואתם לא מצליחים לבחור מה לחרוט על הצמיד, קיימים אצלנו מגוון רחב של צמידי כסף לגבר ניטרליים וייחודים שיכולים להתאים בתור מתנה לבר מצווה. אנו ב"גליס תכשיטים" מציעים לכם מגוון רחב של צמידי כסף לגבר שיעניקו לחתן הבר מצווה את התחושה שהוא מתבגר והופך מנער לגבר. תוכלו להעניק לבר המצווה צמיד כסף ריק מתליונים או לחילופין להוסיף תיליון יפה כגון תליון חץ עם שיבוץ יהלומים. קיימים צמידים דקים ועבים, מסוגננים יותר ופחות.

 

 

לסיכום, לא משנה איזה תכשיט תבחרו עברו חתן הבר מצווה, אנו ב"גליס תכשיטים" בטוחים שהוא יהנה מהמתנה ויתרגש בייחד אתכם מהיום המיוחד הזה בחייו. מאחלים מזל טוב ובהצלחה ????

 

 

 

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close