Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה

החגים הם הזמן שלהם לזהור ולזרוח, ואין דרך טובה יותר לקבל את השנה החדשה מאשר עם תכשיטים נהדרים. איך בוחרים תכשיטים לגבר ולאישה שיוסיפו סטייל לארוחת החג? למה שרשרת פנינים היא הבחירה המושלמת לכל אירוע? זה הזמן להתכונן לראש השנה

לא משנה אם אתם מאופקים או מוחצנים בכל הנוגע לתכשיטים - אנחנו בטוחים שאתם רוצים להגיע לארוחת ראש השנה המשפחתית בסטייל, וכך גם לכל אירועי החג האחרים. זו בדיוק התקופה להיפרד מהרגעים והתחושות הפחות נעימים של השנה שעברה, להתמקד בדברים הטובים ולקבל בזרועות פתוחות את השנה החדשה, ואין כמו תכשיטים נוצצים כדי להרגיש ולמצות את רוח החג.

אנחנו כאן לעזור לכם לבחור תכשיטים לגבר ולאישה לאירועי ראש השנה - בין אם זו ארוחה עם המשפחה, מסיבת חברה או דייט רומנטי עם החצי השני שלכם. לא בטוחה אם להשלים את האאוטפיט עם שרשרת עדינה או שכבות של שרשראות לגבר? מתלבט אם לענוד צמיד זהב לגברים או צמיד כסף?

כל התשובות מיד, אבל קודם: תכירו את הטרנד הנצחי שחזר לקדמת הבמה ב-2022 - שרשרת פנינים נוצצת.

נצלו את ההזדמנות לענוד שרשרת פנינים

בהמשך נסביר בנפרד על תכשיטים לגבר ועל תכשיטים לאישה, אבל פנינים מוסיפות טאצ' מושלם לשני המינים. שרשרת פנינים ותכשיטי פנינים אחרים תמיד היו פריטים אופנתיים ואלגנטיים, אבל האם ידעתם שהפופולריות של פנינים מרקיעה שחקים כרגע?

אנחנו מדברים על אותם תכשיטים קלאסיים ונצחיים, שקיימים כבר מאות שנים, שעברו התאמות כך שיתאימו לסטייל של 2022. לאחרונה, מסלולי האופנה מלאים בגברים ובנשים, שמציגים דרכים חדשות ומעניינות לענוד פנינים.

אתם מבינים לאן אנחנו חותרים עם זה, נכון?

ראש השנה הוא הזמן המושלם לאמץ את הטרנדים החמים ביותר, לזהור ולהיות אלגנטיים. אתה יכול לדר בדיוק את המסר הנכון בעזרת תכשיטים לגבר מפנינים, ואת יכולה לסובב הרבה ראשים בעזרת שרשרת עדינה מפנינים אמיתיות, למשל.

איך תבחר תכשיטים לראש השנה?

תכשיטים יכולים להשלים את הלבוש שלך, מבחינה סגנון, צבעים ותחושה, מנגד, הם עלולים להשתלב פחות טוב, להאפיל על הבגדים ואפילו להרוס לך את כל ה-Look.

כדי לבחור צמיד לגבר ותכשיטים אחרים לאירועי ראש השנה, ולכל מאורע אחר, את צריכה להתאים אותם למה שאתם מתכוונת ללבוש. הטיפים הבאים יעזרו לך להתחיל את השנה הבאה ברגל ימין.

תלך עם האמת שלך

אתה יודע מה אתה אוהב, ואיך להציג את הטעם והסגנון שלך לעולם. בדיוק כמו שאתה מגדיר את הסטייל של הבגדים שלך, כך תבחר גם תכשיטים.
האם הבגדים שלך עוצמתיים עם הרבה שחור ועור? מתוחכמים עם הדפסים מיוחדים? עדינים ואלגנטיים? תנסה לתאר לעצמך, ממש במילים, את סגנון הלבוש שלך - זה יקל עליך למצוא תכשיטים שמתאימים.

שחק עם צבעים וגוונים, אבל בהגיון

כדי לוודא שהאאוטפיט שלך תגרום לכולם להחמיא בארוחת החג, אתה צריך לדעת איך לבחור את הצבעים והגוונים הנכונים. תשתמש בגלגל הצבעים כדי למצוא שילובים מעניינים וליצור הרמוניה, בהתאם לבגדים ולגוון העור שלך.
אתה יכול לשחק עם זה לפי ההעדפות שלך, אבל מומלץ להשתמש בשיטות של צבעים משלימים, מנוגדים או מקבילים. קח בחשבון צבעים חמים וקרים, צבעים נייטרלים וגם את הגוונים.

תשלים את המחשוף שלך

בבחירת שרשראות  יש חוק חשוב מאוד: שימ לב לסגנון המחשוף שלך. לא משנה מה אתה לובש, קו המחשוף והשרשרת צריכים להשלים זה את זו.
שרשרת ארוכה או קצרה מדי עלולה ליצור הסחות דעת, להרוס את התלבושת שתכננת ולגרום למראה מבולגן, ולא בקטע טוב.

ככלל אצבע, השרשרת שלך צריכה לעצור כמה סנטימטרים מעל המקום שבו המחשוף שלך מתחיל. שרשראות ארוכות יותר נראות הכי טוב עם מחשופים פשוטים, ללא הרבה פרטים. ככל שאת מראה יותר עור, כך השרשרת שלך יכולה להיות מורכבת יותר.

Mix&Match

ענידת תכשיטים בשכבות היא מגמה חמה מאוד. זה עובד עם שרשראות, עם צמידים, טבעות או עגילים. למשל, שילוב של שרשראות בשלושה אורכים שונים, מאפשר לך ליצור סטייל ייחודי משלך.

אתה יכול לשחק לא רק עם האורכים, אלא גם עם הסגנונות. תנסה לשלב שרשרת עדינה עם כמה שרשראות יותר מאסיביות, כל עוד הן לא מסתירה אחת את השנייה, וכל אחת מהן יכולה לקבל את תשומת הלב שמגיעה לה.

עם שכבות של שרשראות וצמדים, אפשר תמיד להוסיף חרוזים, טקסטורות וצבעים. עם טבעות ועגילים, את יכולה לנסות צורות ומיקומים שונים. זוהי דרך נפלאה להציג את מי שאת לעולם ולהוסיף טאצ' אישי לתלבושת שלך.

תבחר תכשיטים עם אמירה

כאשר אתה מרכיב את סט התלבושות שלך לראש השנה, תבחר כמה תכשיטי סטייטמנט בולטים. לא כדאי להגזים, כי שילוב של יותר מדי פריטים נועזים יכול להציף את המראה שלך במקום להשלים אותו.

עם כל אאוטפיט, כדאי לבחור פריט אחד, או מקסימום שניים כאלה - וסביבם להרכיב את שאר הפאזל. אם אתה בוחר שניים עבור אותה תלבושת, עדיף לפזר אותם. כלומר, עדיף לא לענוד עגילים ושרשרת עם אמירה חזקה, מכיוון ששניהם נמצאים בחלק העליון שלך.

במקום זה, תוודא שהסטייל שלך מאוזן: תנסה זוג עגילים בולטים עם שרשרת עדינה, ותשלבי אותם עם צמידים וטבעות גדולים. אתה בהחלט יכול להסתפק גם בתכשיט סטייטמנט אחד, כל עוד את שלמה איתו והוא מחמיא בצורה מושלמת לשאר המראה שלך.

התכשיט הזה יהיה נקודת המיקוד של ה-Look שלך, ויעזור לסובבים אותך לשים לב גם לשאר הפרטים הנהדרים שנבחרו בקפידה.

איך תבחר תכשיטים לגבר לראש השנה?

בחירת תכשיטים לגבר צריכה להתחיל ממבט על השעון. לא, אתה לא צריך לדעת מה השעה (אלא אם אתה מאחר לארוחת החג), יש לכך סיבה אחרת.

אם אתה עונד שעון, זהו למעשה התכשיט הראשון שבחרת. הוא מכין את הבמה לפריטים האחרים, ואתה חייב לקחת אותו בחשבון כאשר אתה בונה את המראה שלך לאירועי ראש השנה.

בחירת מתכות

מתכות צריכות להתאים למתכות. אם אתה עונד שעון זהב, תענוד גם צמיד זהב לגברים (על אותה יד, או על השנייה) או שרשרת זהב.
אם אתה אוהב עגילים, ואין לך שיער ארוך במיוחד, אז הם יהיו מאוד בולטים אפילו אם מדובר בעגילים קטנים. לכן, תוודא שגם המתכת שלהם מתאימה, אם לא לשעון אז לפריטים האחרים. אתה יכולה גם להתאים אותם לאבזם של החגורה שלך.

בחירת צבעים

זהב הוא צבע חם יותר, והוא הולך טוב עם גוונים חומים וצבעי אדמה. לעומת זאת, כסף הוא יותר נייטרלי, והוא משתלב נהדר עם בגדים שחורים או אפורים כהים, ליצירת מראה נצחי ואלגנטי. נחושת וברונזה הן מתכות נועזות יותר מזהב או כסף, והן נראות מצוין עם תלבושות נינוחות יותר.

חג שמח לכולכם

אנחנו בגליס תכשיטים מקווים שעזרנו לכם לבחור תכשיטים לראש השנה, ומאחלים לכם לפתוח את השנה בצורה הכי טובה שיש. קחו את ההזדמנות לחדש את הסגנון שלכם ולנסות דברים חדשים - זה ייתן לכם את האנרגיה להתמודד עם אתגרי השנה החדשה.

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close