Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

תכשיטים ואביזרי אופנה ממלאים תפקיד חיוני בשדרוג המראה והתלבושת שלכם, וביצירת סטייטמנט מהדהד ובלתי נשכח. אחד האביזרים הפופולריים ביותר לגברים הוא תליון, כי תליון לגבר יכול לעשות הבדל משמעותי, לשקף סגנון מסוים או להגדיר את הסגנון שלכם מחדש.

בין אם אתם מעדיפים עיצוב קלאסי או מודרני, תליון לגבר יכול לעשות רושם מתמשך. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על תליונים ועל הדרך לבחור תליון שיתאים לכם.

אילו תכשיטים מתאימים לשילוב תליון לגבר?

צמידים (לידיים ולרגליים) ושרשראות הם התכשיטים הכי מתאימים למטרה זו. אתם יכולים להשתמש בתליונים כדי ליצור מראה אישית וייחודי יותר, או סתם כדי להוסיף טאצ' קטן אך משמעותי למראה.

בין אם אתם בוחרים צמידים או שרשראות לגבר (או בשתי האפשרויות, כי למה לא בעצם?), אתם יכולים לענוד פריטים באורכים שונים, משלל חומרים ובמגוון עיצובים, כך שבטוח תמצאו תכשיטים שאתם אוהבים. ניתן לענוד אותם לבד או בשכבות, עם צמידים או שרשראות אחרים ליצירת סטייל מיוחד.

תליון לגבר מוסיף יתרון למראה שלכם, מייחד אתכם מאחרים ומדגים את תשומת הלב שלכם לפרטים הקטנים. זהו אביזר יפה ומושך, שיכול להשתלב נהדר עם שלל תכשיטים ותלבושות, ולאפשר לכם לבסס סגנון עם אמירה.

תליון זהב לגבר - מגע של תחכום וסטייל

תליון עשוי להיות מיוצר מכל מיני חומרים, אך אין ספק כי תליון זהב לגבר הוא הבחירה הכי קלאסית. השימוש בזהב יכול להוסיף מימד של אלגנטיות נצחית לכל אחד, ויש הרבה אפשרויות לבחירה - החל מעיצובים מינימליסטיים ועד דפוסים מורכבים.

בחירת התליון המתאים לכם

בבחירת תליון לגבר יש לקחת בחשבון כמה דברים. ראשית, תחשבו האם אתם מעדיפים ליצור מראה רשמי או קז'ואל. לבוש רשמי עשוי לדרוש תליון מאופק ואלגנטי יותר, בעוד שתליון עבור חיי היום-יום יכול להיות נועז וצעקני יותר.

שנית, תשקלו את החומר והצבע של התליון. תליון זהב לגבר הוא בחירה מעולה, אבל גם כסף וחומרים אחרים מגיעים עם יתרונות מסוימים ועשויים להיות מאוד יפים ומרשימים. לבסוף, תיקחו בחשבון את הגודל והצורה של התליון. תליון גדול יחסית עשוי למשוך יותר את עיני הסובבים, בעוד תליון קטן יותר יכול להעביר מסר יותר עדין

תגדירו מחדש את הסגנון שלכם עם התליונים המושלמים לגברים של מבל תכשיטים. אתם יכולים לבחור מבין מגוון רחב מאוד של תליונים, בצורות כמו מצפן, חרוז, עיגול חלול, מנעול, ריבוע חלול, זנב לוויתן, מלבן צר, גלשן, משולש ואבן שיש שחורה, חנית וזרקונים שחורים, חיתוכי יהלום, עוגן ונוצה.

אתם יכולים לבחור צמידים לגבר או שרשראות לגבר עם תליונים - המבחר שלנו עצום.

על חלק מהתליונים אתם יכולים להוסיף חריטה, וכך להתאים אותם אישית לסטייל שלכם, להעביר מסר או להחזיק קרוב ללב שמות של אנשים אהובים, ראשי תיבות, תאריך או כיתוב משמעותי אחר. בהוספת המלל לחריטה באתר, אתם מוגבלים במספר התווים על פי המקום על התליון.

בנוסף לחריטה על התליון, ניתן לייצר גם צמיד חריטה לגבר ובכך לשדרג את ההופעה עם סט כולל.

יש אפשרות להוסיף חריטה בשני הצדדים ו/או להוסיף מארז מתנה. לצד כל זה, אתם נהנים מרכישה מאובטחת, מאחריות לשנה וממשלוחים חינם עד הבית בכל רכישה מעל 250 ש"ח.

למה אתם מחכים?

תליון לגבר הוא אביזר מסוגנן שיכול להוסיף המון. ברגע שתבחרו תליון או תליונים שמתאימים לכם ולטעם שלכם, תוכלו להצהיר על הסגנון האישי שלכם בפני העולם ולהוסיף אקס פקטור למראה שלכם. זה הזמן לבחון את קטלוג התכשיטים והתליונים שלנו, כדי לשדרג את עצמכם עם אלגנטיות, תחכום וקלאסה.

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close