Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

ההעדפה בין כסף לזהב היא סוגייה שנמשכת כבר שנים על גבי שנים. אז למרות שלכל אחד, נשים או גברים, יש העדפה די ספציפית לרוב לגבי איזו מתכת לתכשיטים עובדת להם יותר, יש כאלה שעוד מסתבכים להבין את ההבדלים, ומה צריך לדעת כאשר מתלבטים בין תכשיטי זהב וכסף – בדיוק בשביל זה נוצר המדריך הזה.

מה ההבדל בין שרשראות זהב לגברים לבין כסף?


עד כה, כשדובר על בחירת תכשיטים לגברים, כסף או זהב הם הבחירות המתבקשות והפופולריות יותר. בשנים האחרונות תחום התכשיטים לגברים קיבל נפח הרבה יותר רחב, והפך מטרנד זמני ומעורר מחלוקת, לפריט חובה בארון של כל גבר.

יחד עם העובדה שניתן למצוא מגוון ענק של תכשיטים לגבר בכל מיני סגנונות וחומרים כמו חרוזים או עור, עדיין תכשיטים כמו צמיד זהב לגבר או שרשרת כסף לגבר נמצאים בראש הטרנד, ונראים גם רחוק מאוד מהסיכוי להיות מוחלפים על ידי טרנדים אחרים בזמן הקרוב.

הרבה מאוד אנשים, ובעיקרם גם מעצבי אופנה וסטייליסטים, מאמינים כי בחירת התכשיט הנכון יכול להעביר סיפור שלם על האדם העונד אותו. כלומר, צמיד זהב לגבר יעצב לוק שונה לחלוטין ויעביר מסר שונה מאשר צמידי כסף לגבר. לכן ישנה חשיבות מסוימת לבחירת התכשיט הנכון שיתאים לאדם העונד אותו וגם ייראה אותנטי וטבעי.

כדי לדעת לבחור בין תכשיטים, כדוגמת שרשראות כסף לעומת שרשראות זהב לגבר, יש כמה מאפיינים, גם אישיותיים וגם חיצוניים שכדאי לקחת בחשבון, ואלה ישמשו כקווים מנחים לכל מי שמתלבט או לא בטוח איזה סגנון מתאים לו בצורה הטובה ביותר.

 

אילו מאפייני אישיות צריך לקחת בחשבון בבחירת תכשיטים כסף וזהב?

כאמור, חלק מהפרמטרים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת התכשיטים, בין אם אלו שרשראות זהב לגבר, צמידים, טבעת גברים או כל דבר אחר, תלויים באישיות של הגבר. בדיוק כמו סגנון הלבוש או התספורת, גם התכשיטים שהגבר בוחר מעידים על האופי ועל סגנון החיים שלו.

כשמדברים על אבחנה בין סוגי אישיות והדרך שבה הם מתרגמים לתכשיטי זהב או כסף, צריך לזכור שבדיוק כמו בתכשיטים, שום דבר הוא לא רק שחור או לבן, והבחירה נעשית בסופו של דבר על פי טעם אישי והעדפת סגנון מסוים. גם אם הרוב בוחרים תליון זהב לגבר מסיבה כזו אחרת, ואחרים יעדיפו טבעת גברים מכסף מסיבה כזו אחרת – זה לא אומר שהסיבות שלכם לבחירת התכשיטים האהובים עליכם צריכות להיות זהות לנורמה המבוססת.

לרוב תכשיטים כמו צמידי כסף לגבר או שרשראות כסף, נחשבים יותר עדינים ורכים, המותאמים לאנשים בעלי אופי זהה, כלומר לאנשים שהאופי שלהם מופנם, אלגנטי ורגוע. תכשיטי כסף מוסיפים הרבה מאוד סטייל ללוק אך עם מעט מאוד מאמץ או משיכת תשומת לב, כמעט כמו "ללכת עם, להרגיש בלי". לכן זוהי בחירה נוחה מאוד לגברים שמרגישים שהיו רוצים לשדרג את הנראות הכללית שלהם, ובו זמנית להרגיש איתה בנוח ולדעת שהיא לא תמשוך תשומת לב מיותרת. כמובן שגם זה תלוי בגודל התכשיט, בכמויות התכשיטים שהגבר עונד וכן הלאה.

לעומת זאת, תכשיטים כמו שרשראות זהב לגבר או צמיד זהב, מזוהים לרוב עם עושר ויוקרה. עוד מזמנים קודמים בהם זהב היה שייך לבני מלוכה ואנשי מעמד גבוה בלבד, הזהב נועד גם להיות ראוותני ונוצץ יותר, מה שמתאים לגברים בעלי אופי חזק, פתוח ומשוחרר. תכשיטי זהב יהפכו כל לוק לרשמי ומלא בסטייל שישדר ביטחון עצמי ויוקרה.

 

ואילו מאפיינים חיצוניים צריך לקחת בחשבון?

בדיוק כמו בעת בחינת המאפיינים האישיותיים, צריך לזכור שהטעם האישי הוא זה שמחליט בסוף, ומתבסס על מכלול בחירות שלם של הגבר.

כשמדובר בסטייל ואופנה, למראה האישי ולסגנון של כל אדם יש השפעה על הדרך בה בגדים, תכשיטים ואקססוריז נראים עליו. למשל, שרשראות זהב לגבר ייראו אחרת לגמרי על גווני עור כהים ושזופים לעומת גוונים בהירים, בדיוק כפי שצמידי כסף לגבר ייראו אחרת על סגנון לבוש יומיומי וקליל יותר לעומת לבוש מחויט ורשמי. בהחלטה אם התכשיטים נראים יפה או לא, זה כאמור תלוי בטעם האישי של כל אדם, אך הרי תמיד נרצה שהביגוד שלנו יתאים לתכשיטים ולהפך, כדי לסגור את הלוק במראה המדויק שמעביר בדיוק את המסר שרצינו שיעביר כשבחרנו בהם.

סגנון הלבוש הקבוע הוא גם פקטור משמעותי בהחלטה, שהרי תכשיטים אלגנטיים ומיוחדים לא יתאימו ללוק ספורטיבי ופעיל, בדיוק כמו שתכשיטים פשוטים ורגילים יורידו מרמת הסטייל של חליפה מעוצבת ואיכותית, בוודאי בהשוואה לתכשיטים איכותיים כמו צמיד זהב לבן לגבר או טבעת גברים. לכן, חשוב לזהות ולהכיר את סגנון הלבוש הרצוי ולהתאים אותו לתכשיט שנבחר בין אם מדברים על תכשיט שלם כמו שרשרת זהב לגבר, או אפילו רק חלק ממנו כמו רק תליון זהב לגבר.

האם אפשר לשלב בין תכשיטי זהב וכסף?

השילוב בין תכשיטי כסף וזהב תמיד היה בסימן "לא" אחד גדול בעולם האופנה במשך שנים. אך כיום, כולנו מבינים שחוקי האופנה כפי שהכירו אותם בעבר התערערו וכיום אפשר לחלוטין למצוא את הדרך המושלמת לשלב תכשיטי זהב לגברים עם תכשיטי כסף לגברים.

הדרך הנכונה לעשות זאת, זה לבחור תכשיט אחד שיהיה המרכזי, והשאר יתאימו אליו, גם מבחינת הצבע וגם מבחינת הגודל. אם תחליטו לשלב צמידי כסף לגבר עם זהב, נסו לא להעמיס יותר מדי צמידים ולשמור על עדינות מסוימת בעת האבזור.

והכי חשוב – כשאתם בוחרים תכשיטי כסף או זהב וודאו שהם איכותיים ובעלי יכולת להחזיק מעמד הרבה זמן מבלי להחליד או להישבר, בין אם מדובר בטבעת גברים, צמידים או תליון זהב לגבר – המטרה היא לשמר את הלוק הייחודי שלכם לאורך זמן, אז אל תתפשרו על איכות התכשיטים שלכם!

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close