Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

עגילים לגבר לא רק עוזרים לכם לשדרג את הלוק, אלא להביע את עצמכם, את הטעם ואת האופי שלכם. בין אם אתם מעדיפים עגילי זהב או עגילי יהלום - זה הזמן לפנק את עצמכם בזוג עגילים באוזן לגבר

עולם האופנה תמיד משתנה ומתפתח, וכך גם התפיסה לגבי אקססוריז לגברים. אמנם, עגילים לגברים היו בחירה פופולרית ונפוצה גם לפני שסוגי תכשיטים אחרים נעשו מקובלים עבור גברים, אך בעבר האפשרויות היו דלות, שלא לומר משעממות.

כיום, המצב שונה ב-180 מעלות. עגילים לגבר הם לא רק הצהרה אופנתית נפלאה, אלא גם דרך לבטא את האישיות והסגנון של מי שעונד אותם.

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת, על סוגים שונים של עגילים לגברים ואיך בוחרים.

העולם הקסום של עגילים לגברים

עוד לפני כן, חשבנו שיהיה מעניין לבדוק איך עגילים לגברים נעשו הלהיט שהם היום. מה גורם לפריחה שלהם?

קודם כל, אי אפשר להכחיש את השינוי בהתייחסות לנורמות מגדריות, בין השאר בהשפעתם של סלבריטאים ואייקוני אופנה. בניגוד לעבר, החברה יותר ויותר מעודדת גברים להתנסות באופנה, לגלות את הטעם שלהם ולהציג אותו לראווה לעיני העולם, ועגילים מאפשרים להם לעשות זאת, כמו גם צמידים לגבר ושרשראות לגבר.

משחקנים ומוזיקאים ועד ספורטאים ומשפיענים, רבים עוררו השראה וגרמו לאנשים להבין את הערך והיתרונות של עגילים לגברים.

בעקבות הביקוש, גם החדשנות בתחום גברה ונוצר מגוון אדיר וחסר תקדים של תכשיטים מעוצבים שונים כמו טבעות לגברים, שרשראות לגברים ועוד. מעצבים ותכשיטנים הגיבו לדרישה, וביחד בראו עולם קסום, שבו יש עגילים לגבר באינספור עיצובים, המתאימים לכל טעם והעדפה.

סוגים פופולריים של עגילים לגבר

כמובן שלא נוכל להזכיר את כל הסוגים, אשר יש עגילים לגברים שכולם צריכים להכיר. בין אם אתם מחפשים משהו עדין ומאופק או נועז ומושך את העין, אתם מוזמנים לחקור את החופש היצירתי שלכם באמצעות הסגנונות הבאים.

  • עגילי זהב - עגילים לגבר מזהב משדרים יוקרה ותחכום. הם זמינים בגוונים שונים, כגון זהב צהוב או זהב לבן, אז אתם יכולים לבחור את הגוון המושלם לטעם שלכם.
  • עגילי יהלומים - עגיל יהלום לגבר הוא התגלמות האלגנטיות. הוא מוסיף המון קלאס לכל מראה ותלבושת, ומתאים הן לאירועים מיוחדים והן ליום יום.
  • עגילי חישוק - עגיל חישוק לגבר הוא לכאורה אביזר פשוט, אבל תופתעו לגלות כמה עיצובים שונים קיימים. יש עגילי חישוק קטנים או גדולים, צרים או עבים ובכל מיני צבעים.
  • עגילים צמודים - עגילים שמספקים לוק עדין אך מסוגנן, ומהווים אופציה קלאסית ורב תכליתית. אפשר לשלב בהם אבני חן, יהלומים, צורות מעניינות ועוד כל מיני אלמנטים יצירתיים מאוד.
  • עגילי דנגל - עגילים עם אמירה ייחודית ונועזת. זהו סגנון מושלם למי שרוצים להתבלט. אלה עגילים לגבר שתלויים מתחת לתנוך האוזן ומגיעים באורכים שונים, ומשלבים נוצות, סמלים וכו'.

לצד כל אלה, זכרו שניתן לשלב בין סגנונות שונים וליצור שכבות, על מנת לסגל לכם מראה שאין לאף אחד אחר.

תהיו ייחודיים עם עגילים מעוצבים

אם כבר מראה שאין לאף אחד אחר, למה לא ללכת על עגילים מעוצבים בעבודת יד? הם יאפשרו לכם להתבלט ולבטא את האישיות שלכם בביטחון ובסטייל.

עגילים מעוצבים לגברים נוצרים עם תשומת לב יוצאת דופן לפרטים, אומנות מגוונת וחומרים איכותיים. בזכות המחשבה שמושקעת מאחורי יצירתם, הם מושלמים עבור אלה מכם שרוצים להצהיר על סגנון ייחודי שהוא רק שלכם.

מסגנונות אלגנטיים ומודרניים המגלמים מינימליזם, ועד לפריטים מורכבים בהשראת וינטג' המשדרים תחכום, עם עגילי זהב או כסף מעוצבים - השמיים הם הגבול.

עגילים אלה לא רק משפרים את המראה ומעניקים לו טאצ' מיוחד, אלא גם משמשים כסמלים מובהקים של הסגנון של מי שעונד אותם. הם יכולים לשמש כשוברי קרח בשיחות, לזכות אתכם במחמאות או סתם לגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם.

עם עגילים לגבר בעיצוב ייחודי, אתם יכולים לפרוץ את כל הגבולות ולספר לכל העולם מי אתם.

איך בוחרים עגילים לגברים?

יש כמה דברים שכדאי לשקול, לפני שבוחרים עגילים באוזן לגבר:

  • חומר - בחירת החומר הנכון יכולה להשפיע רבות על הנוחות שלכם ועל עמידות העגילים. בבחירת עגיל זהב לגבר או כסף, קחו בחשבון גורמים כמו רגישויות של העור ורמת התחזוקה הנדרשת.
  • סגנון - כפי שכבר הבנתם, יש כמעט אינספור סגנונות שונים. ה"משימה" שלכם: לאתר עגילים לגברים שישקפו את האישיות שלכם וישלים לכם את המלתחה. חשבו על המקרים והמקומות שבהם אתם מתכננים לענוד עגילים לגבר ועל המראה שאתם מעוניינים ליצור.
  • גודל ומשקל - מידות העגילים עשויים להשפיע על גם על מידת הנוחות שלהם, וגם על הלוק שלכם כאשר אתם עונדים אותם.
  • צורת פנים - בהתאם לצורת הפנים שלכם, יש סגנונות מסוימים שמחמיאים לכם יותר ופחות. לדוגמה, לפרצופים עגולים מתאימים עגילים ארוכים או זוויתיים, בעוד פרצופים מרובעים עשויים להיראות טוב יותר עם עיצובים מעוגלים או מעוקלים. כדאי לנסות עגילים שונים ולבחון כיצד הם משלימים את תווי הפנים שלכם, בשביל למצוא את ההתאמה המושלמת.
  • סוג פירסינג - סוג הפירסינג שלכם או שאתם מתכוונים לעשות, משפיע על הבחירה. יש עגילים לגברים עבור חורים סטנדרטיים, וגם עגילים שמיועדים לחורים פחות שגרתיים.
  • תקציב - לבסוף, זכרו את התקציב שלכם כשאתה קונה עגילים לגבר. חלק מהחומרים והעיצובים יכולים להיות יקרים יותר, אבל אין ספק שאתם מסוגלים למצוא עגילים מבלי לשלם מחיר מופקע.

אתם מוזמנים לבחור מתוך הקטלוג המגוון של גליס תכשיטים, ולפנק את עצמכם או אחרים עם זוג עגילים לגברים באיכות ללא פשרות.

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close