Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

אתה כבר כנראה יודע כמה צמיד זהב לגבר יכול לשדרג את המראה שלך, אבל האם אתה מכיר את כל הטרנדים של תכשיטים לגבר? זה הזמן לגלות את המגמות הכי חמות

הפופולריות של תכשיטים לגבר הולכת וגוברת, וכיום עונדים אותם לא רק מפורסמים ועשירים, אלא ממש כולם. קשה היה להתעלם מהנוכחות המוגברת של צמידים לגבר מסוגים שונים, כולל צמיד לרגל, בתצוגות האופנה בחודשים האחרונים. אם אתה אוהב לענוד תכשיטים, או חושב להתחיל לשלב תכשיטים לגבר בסטייל ובהופעה שלך, זה הזמן להכיר את הטרנדים החמים ביותר.

רשמים על תכשיטים לגבר מתצוגות האופנה

באופן כללי, ניתן להצביע על מגמה די מעניינת: סטיילינג חסר מגדר. כלומר, רבים מהטרנדים שראינו בתחום של תכשיטי נשים, קיימים גם בתחום של תכשיטים לגבר. זה בולט בעיקר כאשר מדברים על שרשראות - למשל, דוגמנים ודוגמניות עונדים ועונדות צו'קרים כמעט באותה המידה - אבל נכון גם עבור עוד סוגים של תכשיטים לגבר.

למרות זאת, כמובן שיש גם שרשראות, צמידים לגבר ותכשיטים אחרים, שעוזרים להבליט גבריות ומשלימים את המראה הגברי בצורה נפלאה, בהתאם לסגנון האישי שלך.

צמידים לגבר הם ללא ספק הסוג הפופולרי ביותר של תכשיטי גברים. הם יכולים לשדר אלגנטיות, יוקרה, חום, אופי מסוים, תחושה כלשהי או איזה מסר שתרצה. הם נמצאים בעדיפות עליונה עבור המותגים הנחשבים והגדולים ביותר, אז לא עושה רושם שזהו טרנד שיחלוף בקרוב.

רוצה לעלות על הרכבת הזו, או שאתה כבר מנוסה בענידת צמידים לגבר אבל מתקשה להתעדכן בטרנדים המשתנים? אנחנו מזמינים אותך לבדוק את המגוון האדיר של צמידים ושל תכשיטים לגבר מסוגים אחרים, בחנות המקוונת של גליס תכשיטים, אבל קודם - כמה דברים שכדאי שתדע.

אי אפשר לטעות עם צמיד זהב לגבר

זהב הוא דרך מצוינת להוסיף מגע של נצנוץ למראה שלך, מבלי להגזים. הוא משדר חוסן ועוצמה, אך מנגד רגישות ותחכום. הגוון המיוחד של צמיד זהב לגבר עוזר לו להתאים לכל תלבושת, מאורע ומצב רוח. אם אתה מעט סקפטי לגבי תכשיטים לגבר, מומלץ להתחיל עם צמיד זהב קלאסי. מרגיש שאתה מוכן להתנסות ולהתפרע? האוסף שלך צריך לכלול זהב, בדיוק כמו של כולם, אבל יש עוד כמה סוגים שעשויים להתאים לך.

סוגי צמידים לגבר שכדאי להכיר

ישנם סוגים רבים של צמידים לגבר, כנראה יותר מאשר אתה יודע. יש צמידי עור, צמידים עם אבני חן, צמידי חבלים, צמידי שרוול ועוד. הם עשויים משלל חומרים ומתכות, וכפי שראינו בתצוגות האופנה, הם מספקים לגברים ערך מוסף מיוחד.

אחד הסוגים הנפוצים ביותר כרגע של צמידים לגבר, הוא צמידי חוליות. לאחרונה, ניתן היה לראות אותם על זרועותיהם של סלבים כמו ריאן גוסלינג וכריס המסוורת', שהבינו דבר פשוט: צמידים כאלה משלימים כמעט כל לבוש בצורה מושלמת, במיוחד ביחד עם שרשרת דקה ופשוטה. אתה גם תמיד יכול להוסיף תליון, שיספר למי שאתה פוגש עוד קצת על עצמך.

היתרונות של צמידים לגבר

צמידים, או תכשיטים לגבר בכלל, עוזרים לשבור את הקרח ולעורר עניין. התחלה טובה לשיחה יכולה להגיע מהדבר הפשוט ביותר, כמו לענוד צמיד זהב לגבר, אשר מושך את העין של מישהו או מישהי. אם אתה כבר מכיר גברים אחרים שעונדים צמידים, היתרון הזה משמעותי עוד יותר, מכיוון שמציאת מכנה משותף תורמת לכל שיחה ומפגש חברתי או עסקי.

צמידים לגבר יכולים גם להיות מאוד סמליים. כיום, מרבית האנשים נוטים לתעד את הרגעים הטובים בחיים באמצעות רשתות חברתיות, כדי שאף פעם לא ישכחו מה שחוו. עם זאת, לא ניתן לתרגם זיכרונות יקרים ורגשות דרך סרטון או כמה תמונות.

לכן, רבים ממשיכים לחפש דרכים לתעד, לזכור ולסמל רגעים מהעבר שלהם. חלק מקעקעים על גופם מסרים חשובים, אחרים מנהלים יומן. דרך נוספת היא שימוש בתכשיטים, בתור סמלים, מזכרות או תזכורות. צמיד מותאם אישית לגברים יכול להיות לשדר לא רק סגנון, אלא גם משמעות אדירה. ענידת צמידים לגבר עוזרת לך להציג את מי שאתה, והיא גם סוג של אמנות פרטית שלך

למשל, צמיד עשוי להיות מתנה מהחברה שלך, שמזכירה לך את הרגעים המדהימים של מערכת היחסים שלכם; או מתנה מהחבר הכי טוב שלך, שנועדה להזכיר לך לעולם לא לשכוח את אלה שבאמת אכפת לך מהם. אתה יכול לתת סיבות ומשמעות משלך לצמידים שאתה עונד.

למה לענוד צמיד לרגל?

יש עדויות לענידת צמיד לרגל כבר מאות שנים, ואין ספק כי בעבר ענדו אותם גם גברים וגם נשים. בימי קדם, הם אפילו נחשבו בתרבויות מסוימות כסמל של עושר ומעמד. עם השנים, כפי שקרה לתכשיטים אחרים, הם ננטשו על ידי גברים אך נשארו אהובים מאוד מצד הנשים, אך כעת הטרנד העתיק חוזר ובגדול.

בקיץ הזה כבר ברור כי צמיד לרגל הוא אביזר אופנתי מאוד, שכדאי לענוד כדי לתבל את התלבושת שלך. צמידים אלה מגיעים בשלל צורות וצבעים, ואפשר אפילו לשלב בהם ראשי תיבות או סמלים שונים. אתה יכול לענוד אותם עם תלבושות רשמיות, ג'ינסים וחולצות טי, או אפילו עם בגדי כושר.

הם גורמים לקרסוליים שלך להיראות דקים יותר, וחלקם עשויים להעניק אשליה מסוימת של גובה נוסף. הם עוזרים לך להפגין ולהתגאות בסגנון שלך, בעיקר במהלך חודשי הקיץ. גם אם אתה לא עונד תכשיטים לגבר בדרך כלל, צמיד לרגל הוא האביזר המושלם כדי להוסיף משוה אקסטרה לתלבושת שלך.

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close