Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

לא סתם הפכו צמידים לגבר לאחד מסוגי התכשיטים הכי פופולאריים שיש כיום. הם מגיעים במגוון ענק של צורות, סגנונות וחומרים מה שמאפשר לכל אחד למצוא בדיוק את הצמיד שהוא צריך כדי להשלים לו את כל הלוק וליצור סטייל הורס וייחודי.
אז מה כל כך מיוחד בצמידים ואיזה סוגים אפשר למצוא? המדריך המלא ממש כאן!

מה למעשה כל כך מיוחד בצמידים לגברים?

באופן כללי, עולם התכשיטים לגברים התפתח מאוד בעשור האחרון. פעם, גברים היו עונדים את טבעות הנישואין שלהן, האמיצים היו מוסיפים איזושהי שרשרת לגבר בעלת משמעות מיוחדת להם, ושם פחות או יותר זה היה נגמר.
כיום, לכל מקום אליו תפנו, כל דוכן או חנות תכשיטים יתגאו במבחר הרחב של תכשיטים לגבר שיש להם להציע, עם סוגים שונים של עגילים, טבעות לגברים שרשראות וכמובן – צמידים לגברים.
צמיד לגבר הוא אופציה נהדרת כתוספת קטנה שעושה הבדל גדול. יש לו את היכולת להוסיף מגע של סגנון ואישיות לכל סוג של לוק, וכל מה שנותר זה רק לבחור מה הצמיד שהכי מתאים לסטייל ולאישיות האינדיבידואלית של כל גבר, ובדיוק כמו שכל גבר הוא ייחודי עם טעם אישי ומיוחד משלו, כך גם תוכלו למצוא צמידים לגברים במגוון רחב מספיק כך שכל אחד יוכל למצוא סגנון שהוא מתחבר אליו ומייצג אותו בצורה הטובה ביותר.

אילו סוגים של צמידים לגבר ניתן למצוא?

כאמור, כל אחד יכול למצוא לפחות סגנון אחד של תכשיטים לגבר שהוא מתחבר אליו, זאת בזכות המגוון הרחב של סוגי הצמידים שניתן למצוא כיום.
הנה כמה מסוגי הצמידים לגברים הכי פופולאריים כיום:

צמיד עור לגבר

לרוב תוכלו למצוא צמידי עור ובד לגבר מעור איכותי ובמגוון צבעים ועיצובים. בין אם תחליטו על רצועת עור עבה או דקה, חלקה או קלועה – בכל מקרה, הן מוסיפות הרבה מאוד סטייל ללוק כולו. ניתן לענוד צמידי עור לגבר גם באופן יום-יומי אך גם להתאים אותם לאירוע רשמי יותר. לצמידי עור אפשר גם להוסיף חריטה בעלת מגע ייחודי ואישי נוסף, ולהפוך אותם למייצגים של סיפור שלם שמועבר ממש במשפט או בסמל אחד.
אגב, צמידי עור לגבר הם גם אופציה מצוינת לאלו מאיתנו בעלי העור הרגיש למתכות, מכיוון שהם היפואלרגניים ואינם גורמים לגירוי בעור.

צמידי רגל לגבר

צמידי רגל לגבר הפכו יותר ויותר מבוקשים בקרב גברים, במיוחד בתקופה האחרונה. אלה עשויים בדרך כלל מחרוזים או חוטים ונלבשים סביב הקרסול, אך לגמרי אפשר למצוא גם אופציה ממתכות בצבעים שונים, כמו כסף, זהב או שחור, למי שמעדיף לוק קצת יותר "רשמי". צמידי רגליים הם דרך מצוינת להוסיף אווירה נינוחה וקז'ואלית לאאוטפיט והם גם מוכרים בתרבויות מסוימות כסמל למזל טוב והגנה שתלך איתך בכל צעד וצעד.

צמיד חריטה לגבר

לגברים שרוצים מראה מתוחכם ואלגנטי יותר, צמיד חריטה לגבר הוא אופציה מצוינת. כאמור, צמידים כאלה הם מותאמים אישית ומייצגים מסר או סיפור שעומד מאחורי הגבר העונד אותו. בגלל העובדה שצמיד חריטה לגבר הוא כל כך ייחודי ופרסונלי, הוא מהווה מתנה מיוחדת ומתחשבת ביותר, בעלת ערך סנטימנטלי גבוה במיוחד, ובהחלט מתנה עוד יותר מושלמת לעצמך, כאשר אתה רוצה להנציח מסר משמעותי שילווה אותך ויזכיר את הרגע החשוב שבחרת עבורך בכל עת.

צמידי מתכת לגברים

צמידי מתכת לגבר הם אולי האופציה הכי פופולארית ומתבקשת, מתוך כל האפשרויות של צמידים לגברים. הם הצמידים הנפוצים והמבוקשים ביותר, אולי כי הם מוסיפים קלאס ואלגנט כמו ששום תכשיט אחר לא יכול, אולי כי יש כל כך הרבה סוגים וסגנונות של צמידי מתכת כך שכל אחד יכול למצוא צמיד שהוא מתחבר אליו, אך מה שבטוח – הם מלאים בסטייל והם לא ילכו לשום מקום בזמן הקרוב. ניתן למצוא צמידים לגברים במגוון מתכות כמו כסף, זהב, נירוסטה או ציפוי שחור. בנוסף, כאשר רוכשים צמיד מתכת איכותי באמת מחנות אמינה כמו גליס, הם גם יחסית עמידים לבלאי, כך שאפשר ליהנות מהם להרבה מאוד זמן.

צמיד כסף לגבר

איך להתאים צמידים לגבר לסגנון הלבוש?

תכשיטים לגבר, כמו כל דבר אחר, הם עניין של טעם ותלוי הרבה בסגנון ובאופי האישי של האדם העונד אותם. למעשה, אין דרך נכונה או לא נכונה לענוד תכשיטים בכלל או צמידים לגבר בפרט, אך יש כמה כללי אצבע שאפשר ליישם אם נדרשת קצת הכוונה:

  • כדאי לבחור צמיד שמשלים את הצבעים של הלבוש כולו. טריק שתמיד עובד הוא להתאים את התכשיט, כמה שניתן, לצבע של הנעליים, ובכך לסגור מעין מעגל בלבוש שתמיד מצליח. זה יכול להיות צמיד מתכת או צמיד עור לגבר, בכל מקרה תמיד מומלץ שפלטת הצבעים של הלבוש כולו, כולל התכשיטים, יתכתבו אחד עם השני בצורה הנעימה ביותר לעין.
  • הסגנון של הצמיד עצמו ביחס לסגנון הלבוש גם חשוב מאוד. אם הלבוש כולו הוא יחסית פשוט ונוח, שילוב של תכשיט גדול, מנצנץ וראוותני לא יתאים כל כך כמו תכשיט עדין ומינימליסטי. לחילופין, אם הלבוש הוא יותר חגיגי ורשמי, צמיד קטן ועדין כנראה ייבלע בתוך הלבוש ולא ירים אותו כפי שצמיד אמור לעשות.
  • הגודל של הצמיד כן משנה – כדאי לוודא שהצמיד מתאים לפרק כף היד בנוחות. הוא לא צריך להיות רופף מדי כך שיציק בפעולות היומיומיות, וגם לא הדוק מדי בכדי שיכאיב ויגביל את תנועת פרק כף היד. כאשר הצמיד הוא בגודל המתאים והנכון, זה מתפרש גם בסטייל ובלוק כולו.

 

רוצים לבחור את צמיד החלומות שלכם? כאן בגליס תכשיטים יש מבחר גדול ומגוון של צמידים בסגנונות שונים, ואפילו צמידי רגל לגבר, כך שכל אחד יוכל למצוא את הצמיד המושלם שלו. כנסו וגלו את כל הצמידים המיוחדים שלנו, שתוכלו למצוא רק כאן!

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close