Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

עוד מראשית ההיסטוריה, היה ברור כי פנינים הן משהו מיוחד. בשנים האחרונות הפופולריות שלהן עולה עוד יותר, וגם גברים עונדים אותן. זה הזמן להבין איך זה קרה, רגע לפני שאתם מפנקים את עצמכם עם שרשרת פנינים אמיתיות

פנינים צברו המון יוקרה ומעמד מיוחד כבר לפני אלפי שנים, וגם כיום שרשרת פנינים היא תכשיט עם משמעות אדירה. למעשה, בשנים האחרונות פנינים עושות קאמבק של ממש, כפי שמעידה נוכחותן המסיבית בתצוגות האופנה המובילות בעולם, וגם שרשרת לגבר מפנינים היא כבר ממש לא מחזה נדיר.

זה הזמן להבין מה כל כך מיוחד בהן, ומדוע פנינים לעולם לא יהיו מחוץ לאופנה.

ההיסטוריה של פנינים

פנינים התגלו עוד לפני שההיסטוריה הכתובה התחילה, ולכן קשה לדעת בדיוק מתי ואיפה זה קרה. למרות זאת, זוהי עובדה כי פנינים נענדו במטרה לשמש בתור תכשיטים כבר לפני אלפי שנים. במוזיאון הלובר בפריז, מוצג תכשיט פנינים אשר נמצא בקבר עתיד של נסיכה פרסית, אשר חיה בשנת 420 לפני הספירה.

בהמשך, פנינים ניתנו כמתנות לבני המלוכה סיניים בשנת 2300 לפני הספירה, וברומא העתיקה, שרשרת פנינים אמיתיות ותכשיטי פנינים אחרים, נחשבו לסמל הסטטוס האולטימטיבי. עם הזמן, אבני החן המרהיבות צברו מוניטין כל כך גדול, עד שיוליוס קיסר העביר חוק: רק המעמדות השליטים רשאים לענוד פנינים על גופם.

פנינים בעידן המודרני

גם במאה השנים האחרונות, פנינים נחשבו בתור פריט יוקרתי, וענדו אותן בדרך כלל רק נשים עשירות ומפורסמות, אייקונים של אופנה. על מעמדם של תכשיטי פנינים ניתן ללמוד, מציטוטים של כמה מהן. "אישה צריכה עוד ועוד פנינים", אמרה קוקו שאנל, בעוד גרייס קלי ציינה: "אני עונדת פנינים על המסך ובחיי הפרטיים". דורותי פרקר אמרה ש"כשקר לי, אני פשוט עונדת עוד שכבה של פנינים".

אליזבת טיילור, שפרסמה ספר בשם "הרומן שלי עם תכשיטים", הופיעה על הכריכה עם שרשרת פנינים מדבימה. ומה עם אודרי הפבורן? ובכן, בזמנו כולם ידעו שהתכשיטים האהובים עליה הן פנינים, והיא אמרה פעם שהיצירה האהובה עליה היא שרשרת פנינים שנתן לה בעלה, תכשיט עם משמעות עצומה מבחינתה.

כאשר פריטים מקולקציית התכשיטים של הפבורן נמכרו במכירה פומבית בספטמבר 2017, בנה לוקה דוטי, מנישואיה השניים, אמר: "מה שהיא באמת אהבה היו פנינים בגלל הטוהר שלהן, העובדה שהן נוצרו על ידי הטבע". זה נכון, שלא כמו אבני חן או מתכות יקרות, שיש לכרות מהאדמה, פנינים נוצרות בתוך הקונכייה של רכיכות מסוימות בעומק האוקיינוס.

אז למה כל אייקוני האופנה - כולל הנסיכה דיאנה ומרילין מונרו, שניצפו וצולמו פעמים רבות עם שרשרת פנינים על צווארן - כל כך אוהבות פנינים? מכיוון שהן נצחיות, קלאסיות ותמיד באופנה. נסכם עם דבריה של ג'קי קנדי, שהייתה אשתו של נשיא ארצות הברית ג'ון קנדי: "פנינים תמיד מתאימות". אנחנו ממש לא מתווכחים עם הקביעה הזו.

התאמת פנינים לשנות האלפיים

עם היסטוריה כה מפוארת, קל להבין מדוע פנינים עדיין כה נערצות. בשנים האחרונות הטרנד של תכשיטי פנינים רק הולך ומתחמם, הרבה בזכות עיצובים חדשניים ומגניבים. במשך מרבית השנים, שרשרת פנינים הגיעה במראה קלאסי והתאימה לסגנון רשמי ויוקרתי, אפילו אריסטוקרטי. כיום, אפשר לקנות שרשרת פנינים הרבה יותר צעירה ושובבה, ולמצוא תכשיטי פנינים שמתאימים לשלל סגנונות.

טרנד רותח: פנינים לגברים

אחת הסיבות לעליית הפופולריות של פנינים בשנים האחרונות, היא האימוץ המסיבי שלהן על ידי גברים. לטרנד הזה אחראי במידה רבה הארי סטיילס, שנחשב למשפיען בכיר מאוד. סטיילס מסתובב ומצטלם עם שרשרת פנינים בכל הזדמנות כבר מספר שנים, מפורסמים רבים הולכים בעקבותיו ובאופן טבעי, כך גם הרבה מאוד גברים ברחבי העולם.

בשנת 2022, בתי האופנה מלאים בגברים שעולים על המסלול עם שרשרת פנינים לוהטת. יש חשבונות אינסטגרם שלמים המוקדשים לגברים עם פנינים. למעשה, נדמה כי בכל מקום אליו מסתכלים, נמצא גבר שנועד פנינים.

לצד סטיילס, רשימת המפורסמים שאימצו את הטרנד כוללת את פארל וויליאמס, קניה ווסט, האחים ג'ונאס, אסאפ רוקי, שון מנדס, בילי פורטר, גוצ'י מאנה, אלטון ג'ון ועוד.

הסלבים מוצאים כל הזמן דרכים חדשות ויצירתיות להשתמש בשרשראות פנינים, כדי להפוך את התלבושות שלהם לבלתי נשכחות, וגורמים לטרנד של שרשרת לגבר מפנינים להתחזק מיום ליום.

 

למה פנינים כל כך אהובות, בקרב גברים ונשים בכל העולם? יש כמה וכמה סיבות.

מגוון אדיר

הפופולריות המוגברת של פנינים, מתרחשת בין השאר בשל האפשרויות הרבות שיש בימינו. פנינים מגיעות בכל מיני גדלים, צורות וצבעים, והן נגישות מאוד, יותר מאי פעם. אם להתאים שרשרת פנינים לכל בגד, ולא רק לשמלת נשף מפוארת. יש פנינים לכל סגנון, וניתן למצוא אפילו שרשרת לגבר מפנינים.

פנינים נמצאות בכל מקום, אז אפשר כל הזמן לקבל רעיונות והשראה: הן במגזינים, על מסלולי האופנה ובקטלוגים, כולל של המותגים המובילים בעולם. אם למשל את מתחתנת בקרוב, אין הרבה דברים שיתאימו לך יותר מאשר שרשרת פנינים אמיתיות מרשימה. על ידי חיפוש קצר, תמצאי שרשרת שמתאימה לשמלה שלך ולגזרה שלה, לגוון העור שלך ולאיפור.

פנינים פשוט משלימות בקלות כל מראה, וכל חוש אופנתי. הן נגישות מאוד, ומגיעות בכל מיני רמות מחיר. הן תמיד נראות טוב, מושכות תשומת לב חיובית ומעניקות מראה אלגנטי.

מתנה מושלמת

עטפו סט של עגילי פנינים או שרשרת פנינים כמתנה לבן/ת זוג, לחברים ולבני משפחה, וסביר מאוד להניח שהמתנה תוכתר כהצלחה מסחררת. תכשיט פנינים הוא תכשיט עם משמעות, מכיוון שזוהי מתנה נצחית ומיוחדת מאוד. פנינים מתאימות לנשים ולגברים בכל הגילאים, ולכן תמיד משמשות בתור מתנה יוצאת מהכלל, בלי הרבה חשיבה ומאמץ.

המסר הנכון

כאמור, חובבי אופנה מקשרים פנינים עם טוהר ותמימות. בנוסף, יש כאלה שמזכירים צניעות בתור ערך שהולך יד ביד עם פנינים. אנחנו לא יודעים מה מכל זה נכון, ובעצם, האם זה בכלל משנה? כאשר עונדים פנינים בביטחון ומשלימים סטייל יפה, אתם מעבירים בדיוק את המסר שאתם רוצים.

אלגנטיות ותחכום

פנינים מעצימות את החוש והמראה האופנתי שלכם. אבני החן הכל כך מיוחדות הללו מעניקות לכם מראה אלגנטי וגורמות לאחרים לחשוב שאתם מאוד מתוחכמים. זה לא מפתיע שסלבריטאים נהנים מהן כבר שנים רבות.

פנינים מייצגות עוצמה שקשה להקביל לאבני חן אחרות, ומאירות את הפנים שלכם. אחת הסיבות בגינן פנינים כל כך אלגנטיות? הן טבעיות, ולא דורשות ליטוש או חיתוך.

גליס תכשיטים - פנינים לכל אישה וגבר

לא משנה כמה תחפשו, קשה לנו להאמין שאי פעם תמצאו מישהו או מישהי, אשר מתיימרים להבין באופנה, ולא מעריכים מאוד פנינים, לכל הפחות. הן יפות מאוד, ויש להן מראה קלאסי שקשה מאוד לייצר בדרכים אחרות.

מחפשים תכשיט עם משמעות לעצמכם או לאחרים? זה הזמן לבדוק את המגוון האדיר של גליס תכשיטים. תמצאו אצלנו עיצובים שונים ומיוחדים של שרשרת פנינים, כולל שרשרת פנינים אמיתיות. כמו כן, בגליס מספר סגנונות של שרשרת לגבר מפנינים.

למה אתם מחכים? אצלנו תהנו ממחירים נוחים, איכות חסרה פשרות ואמינות, מרגע שאתם מגיעים לאתר ועד להגעת התכשיטים אליכם הביתה.

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close