Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

תכשיט עם משמעות משדר לאנשים כמה אתם אוהבים אותם. רוצים להעביר מסר מיוחד? צמיד עם חריטה או שרשרת לגבר עשויים להיות המתנה הטובה ביותר 

כולם אוהבים לקבל תכשיטים בתור מתנות. זהו נוהג שקיים כבר שנים רבות, ולא עומד להיעלם מהתרבות שלנו בעתיד הנראה לעין. מידת ההצלחה של המתנה לא תלויה רק בערך, בעיצוב ובאיכות של התכשיט, אלא גם במשמעות המתלווה אליו. תכשיט עם משמעות הוא הרבה מעבר למתנה - זוהי אמנות, על כל המשתמע מכך. טבעות או צמיד עם חריטה הם פריטי בעלי כוח, שיכולים לספר סיפור, להעביר מסר או לייצר זיכרון משמעותי.

תכשיטים יכולים להיות סמליים מאוד, גם עבור מי שמעניק או מעניקה אותם, וגם עבור אלה שמקבלים. חלק מכך נובע מהעובדה שתכשיטים ניתנים לעתים קרובות לציון אבני דרך חשובות, כמו התארסות, נישואים, ימי נישואין, ימי הולדת וחגים, אבל זה הרבה יותר מזה. תכשיטים הם הבחירה המושלמת למתנה כי הם מדברים בשבילכם. זוהי מתנה שתמיד מפתיעה ומשמחת, והיא יכולה להעביר מסר שאלף מילים לא יצליחו.

לא משנה אם אלה תכשיטים לאישה או לגבר, קבלו את כל הסיבות לבחור תכשיטים משמעותיים במיוחד.

תכשיט עם משמעות מראה לאנשים שאתם חושבים עליהם

תכשיט בהתאמה אישית מעביר את המסר הנכון. אם אתם חושבים שלאנשים אכפת רק ממתנות יקרות, זוהי טעות מרה. יותר כסף לא אומר יותר מחשבה, ובאמת שאי אפשר לשים תג מחיר על תשומת לב ואכפתיות. הענקה של צמיד עם חריטה בה השקעתם מחשבה, היא ממש כמו הענקה של חלק מעצמכם, וזה ניכר. אלה שזוכים לקבל תכשיט עם משמעות במתנה יודעים שחושבים עליהם ודואגים להם. הם מסתכלים בקלות אל מעבר לערך הכספי ויודעים להעריך את הזמן, המחשבה והאנרגיות שהשקעתם בתכנון המתנה שלכם.

ייחודיות היא שם המשחק

תכשיטים שמעוצבים עם נגיעה אישית, כמו למשל טבעות עם חריטה או שרשרת לגבר עם תליון רב משמעות, הם הרבה יותר ייחודיים ממרבית המתנות. אלה ממש פריטים יחידים במינם, שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר - יצירת אמנות פרטית שלכם ושל מקבלי המתנות.

לייחודיות הזו יש גם יתרון בפן הבטיחותי, של שמירה על התכשיטים. אז נכון, גם תכשיט עם משמעות יכול להיגנב או ללכת לאיבוד (וזה אפילו יותר כואב), ואין תחליף לפוליסת ביטוח, אבל תחשבו על זה - ככל שתכשיט שונה מאחרים ויותר נדיר, כך קל יותר לתאר אותו ולהוכיח שהוא שלכם, במצבי חירום.

זוהי מתנה נצחית

רגעים ותקופות בחיים קורים וחולפים במהירות, ולפעמים בא לנו פשוט לתפוס וללכוד אותם, כך שיהיו איתנו לנצח. אחת הדרכים לשמר זיכרונות היא באמצעות תמונות או סרטונים, אבל אתם ודאי יודעים שגם חפצים מוחשיים יכולים לייצג זיכרונות, רגש, סמליות והמון משמעות.

בניגוד לרוב החפצים האחרים שניתן לרכוש או להכין, תכשיטים משובחים עשויים להחזיק מעמד לכל החיים, במיוחד אם שומרים עליהם היטב ומטפלים בהם נכון. בניגוד לבגדים, פרחים, כרטיסי מתנה או כל אחת מהמתנות האחרות שאנשים נוהגים לתת - ניתן ליהנות מתכשיטים ללא הגבלת זמן, ומי לא היה רוצה מתנה זו? תכשיט עם משמעות יכול אפילו להישאר בתור ירושה מיוחדת מאוד לדורות הבאים.

קל מאוד למצוא משמעות

מתקשים להבין איך אתם יכולים לחבר משמעות לתכשיט? זה הרבה פחות מסובך ממה שנדמה לכם. ראשית, צמיד עם חריטה (או כל תכשיט אחר עם חריטה) לא מצריכים הרבה יצירתיות. אתם רק צריכים לחשוב על מסר מיוחד, תאריך משמעותי, בדיחה פרטית או זיכרון משותף, ולהטמיע אותו בתוך המתנה.

חריטה מאפשרת לייצר תזכורת קבועה לעבר, תוך הנאה מההווה והסתכלות תמידית לעבר העתיד, יסמל מערכות יחסית מכל הסוגים, וזו ממש לא הדרך היחידה לבצע התאמה אישית. למשל, אתם יכולים לקנות טבעות עם אבן חן ירוקה, כי היא תואמת את צבע העיניים של מקבלת המתנה. אפשרות נוספת, היא לבחור שרשרת לגבר עם תליון, שיזכיר לשניכם חופשה משותפת. החוכמה היא למצוא את המסר הנכון, ואז את הדרך הכי טובה להעביר אותו. בסופו של דבר, תכשיט עם משמעות נועד לשקף את הרגשות שלכם כלפי מקבלי המתנה.

תכשיטים מתאימים לכל מאורע

בדיוק כמו שאין כללים למה תכשיט יכול לסמל, כך גם אין חוקים לגבי העיתוי המתאים להענקת תכשיט כמתנה. אתם יכולים ללכת על המובן מאליו, ולהשתמש בתכשיטים לגבר או תכשיטים לאישה בתור מתנות אשר ינציחו את הרגעים המיוחדים ביותר בחיים, כגון יום הולדת, סיום לימודים, יום נישואין, או לידה של ילד חדש, אבל מותר גם להעניק תכשיט עם משמעות "סתם", כי בא לכם להראות שאתם אוהבים. אל תשכחו כי טבעות לא נועדו רק למאורסים, אלא לכל אחד ואחת.

לא כולם אוהבים לקנות לעצמם תכשיטים

סיבה נוספת לכך שתכשיטים הם מתנה נהדרת, בעיקר אם הם נושאים משמעות מיוחד, היא שרבים מהססים לרכוש תכשיטים לעצמם. אנשים מפנקים את עצמם בכל מיני דרכים, אבל בניגוד לבגדים, נעליים ופריטים אחרים, תכשיטים נתפסים בתור משהו שאמורים לקבל מאחרים. אנחנו לא אמורים שזה בהכרח נכון, אבל זה רק אומר שמקבלי המתנות שלכם ישמחו אפילו יותר, וירגישו יותר מיוחדים.

כיף להעניק תכשיט עם משמעות

יש משהו כמעט קסום בהענקת מתנה של תכשיטים. למעשה, זה כיף כמעט כמו להיות אלה שמקבלים תכשיטים. זו הרגשה מדהימה לדעת שמצאתם את היצירה המושלמת, ולצפות בקוצר רוח לתגובה שאתם עומדים לקבל. יותר מזה, זה תענוג של ממש לתכנן את האופן בו תעניקו את המתנה - כיצד תארזו, תחשפו ותעניקו אותם. אתם יכולים להיות יצירתיים מאוד (למשל, לארגן "חפש את המטמון"), או ללכת בדרך המסורתית ולמסור בשקט את הקופסה הקטנה והיפה.

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close