Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

תכשיטים לגברים הם דרך מעולה להראות לאבא כמה אתם אוהבים אותו. לא יודעים מה לבחור? יש לנו כמה רעיונות וטיפים בשבילכם

לא משנה אם זה יום הולדת, יום נישואין, חג או סתם כי בא לכם להרעיף על אבא אהבה - כדאי לשקול תכשיטים לגבר כמתנה. הרי מגיע לו הטוב ביותר, ומה יותר טוב מאשר מתנה יוקרתית, שמעוצבת בול לטעם שלו ומחזיקה מעמד לכל החיים?

קשה להגזים בחשיבותו של אבא, שמחנך, מלווה ותומך ללא תנאי. לכן, כמובן שאתם רוצים למצוא מתנה לאבא שתביע את כל האהבה וההערכה שלכם.

אם אתם מתבלטים מה לבחור, הרשו לנו להציע לכם כמה רעיונות למציאת המתנה האולטימטיבית.

תכשיטים לגבר - אין סוף אפשרויות

אם עד לפני מספר שנים תכשיטים נחשבו בתור אביזרים לנשים, בעוד העיצובים לגברים היו מוגבלים מאוד עד לא קיימים, כיום יש מגוון אדיר של תכשיטים לגברים בהתאם לביקוש הגבוה.

למעשה, האפשרויות כמעט אינסופיות ויש משהו לכל טעם ובכל סטייל. תכשיטי כסף וזהב - משרשראות, דרך צמידי ידיים ורגליים ועד טבעות - מעטרים את פניהם וגופם של גברים בכל רחבי העולם. אלה לא רק דוגמנים או מפורסמים, רבים משלבים תכשיטים בלבוש קז'ואל או רשמי כדרך לבטא את עצמם ואת הסגנון האישי שלהם.

בין אם אבא הוא אחד מאותם גברים, או שעדיין לא יצא לו להיכנס לעולם של תכשיטים לגברים, אנחנו בטוחים שהוא ישמח להוסיף מימד של תחכום למראה שלו.

אי אפשר לטעות עם תכשיטי זהב

אחת האפשרויות הטובות ביותר, היא בחירה של תכשיטי זהב בתור מתנה לאבא. צמיד זהב או שרשרת זהב לגבר לא רק נראים נהדר, הם גם מסמלים יוקרה ואלגנטיות כבר מאות שנים.

זוהי בחירה קלאסית שאף פעם לא יוצאת מהאופנה. כמו כן, תכשיטי זהב לגבר שומרים על איכותם ועל המראה שלהם במשך שנים רבות, כך שאבא יוכל לנצור את המתנה וליהנות ממנה לעד ואף להעביר אותה לדורות הבאים.

שרשרת זהב לגבר יכולה להתאים לכל תלבושת ומאורע, אך חשוב לוודא שאתם בוחרים שרשרת שמתאימה לסגנון של אבא. האם הוא יותר נועז ומוחצן או שקול ומאופק? האם יעדיף תכשיט מסיבי או מינימליסטי?

אם אתם לא בטוחים, מומלץ לשאול את אמא. אפשרות נוספת היא לחשוב על תכשיטים אחרים שהוא עונד ועל סגנון הלבוש שלו.

אגב, אם אתם רוצים תכשיטים לגברים בהתאמה אישית, אתם יכולים לקחת את המתנה עוד צעד קדימה.

חריטה או תליון - מתנה לאבא בהתאמה אישית

התאמה אישית היא דרך להראות התחשבות והשקעה, ולהקדיש לאבא את מלוא תשומת הלב שלכם. איך עושים את זה? אלה שתי אפשרויות טובות מאוד:

  • צמיד עם חריטה - אתם יכולים לחרוט הודעה מיוחדת, ציטוט משיר, תאריך, שמות או כל טקסט ייחודי אחר. מן הסתם, אורך החריטה תלוי בסוג ובגודל התכשיט. כך או כך, חריטה הופכת את כל תכשיט לעוד יותר ייחודי ויוצא דופן.
  • תליון לגבר - בחירת תליון של צמיד או שרשרת עשויה לעשות את כל ההבדל. נסו לבחור תליון בעל משמעות כלשהי בעיני אבא או המשפחה כולה. כמובן שגם על תליון לגבר אפשר להוסיף חריטה.

מתנות ופינוקים בגליס תכשיטים

אצלנו בגליס תכשיטים תמצאו מבחר מרשים של תכשיטים לגבר בעבודת יד. אתם מוזמנים לבחור מתנה לאבא שתגרום לו להרגיש אהוב ומוערך, לשלם בצורה נוחה ומאובטחת באתר ולקבל אותה עד הבית (יש משלוחים לכל הארץ) בתוך אריזת מתנה ייחודית ויפה.

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close