Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

 

צמידים לאישה – הסוד להופעה בלתי נשכחת

צמיד הוא מסוג האקססוריז שאינם מהווים חובה של ממש בהופעה הכללית, אך, ללא כל ספק, משפיעים רבות על הלוק האישי ומאפשרים לשדרג אותו למושלם ויותר.

למה צמיד?

טבעות ושרשראות מהוות, לרוב, חלק בלתי נפרד מכל הופעה. צמיד מעוצב ומעורר השראה, לעומת זאת, לא תמיד נתפס כאקססוריז חובה של ממש. אך למען האמת, חשוב לדעת, כי בכוחו של הצמיד הנלווה להופעה לשבור את הפינות, לעגל זוויות, לייצר השראה מפתיעה ואחרת ולמקסם ללא היכר את הלוק האישי. צמיד נשי מעוצב היטב, מסוגנן ומרענן מאפשר לך ליצור בקלות את התדמית הנשית – עדכנית המושלמת וליהנות מהופעה מרשימה ובעלת נוכחות בכל פעם מחדש.

צמידים לאישה

צמידי נשים בגליס – הבחירה המושלמת שלך

מאחורי קולקציית התכשיטים העשירה של גליס עומדת חשיבה מעמיקה השואפת להתאים באופן אופטימלי את התכשיט לאופי קהל היעד שלו, כאשר קולקציית תכשיטי הנשים מעוצבת ברוח נשית אופיינית, קולקציית תכשיטי הגברים מציעה שילוב מושלם של קלילות ועוצמה וקולקציית תכשיטי הזוגות מציעה חוויה זוגית ברוח אחרת. התכשיטים שלנו מיוצרים מתוך אהבה גדולה לתחום העיצוב ומתוך שאיפה לאפשר לכל אחת ולכל אחד למצוא את תכשיט החלומות המושלם. התכשיטים שלנו עשירים, מקוריים, ייחודיים ומשקפים את החשיבה, את ההשקעה ואת אהבת העיצוב הגדולה שמאחוריהם. כשאת עונדת צמיד של גליס, את מעניקה לעצמך הזדמנות בלתי נשכחת למינוף עצמי, ליצירת הרושם הנכון ולהשלמת ההופעה, וזה בהחלט מגיע לך!


צמידים לאישה בגליס

צמיד של גליס – המתנה המושלמת

מעוניינים להעניק מתנה עם משמעות שלא תישכח? מתנה שתביע באופן הנכון ביותר את רצונכם הכן לשמח את מקבלת המתנה? חשוב לכם לתת מתנה מכל הלב? בקולקציית התכשיטים החלומית של גליס תמצאו צמידים מסוגננים, מעוצבים וייחודיים שיהפכו את המתנה שלכם ליותר ממושלמת. בנוסף, אצלנו תמצאו מבחר טבעות ושרשראות בעיצוב נשי מודגש ובסגנון כובש שיהפכו את המתנה שלכם למתנת החלומות של כל אחת.

גליס תכשיטים – קל, מהיר ונוח

חוויית הרכישה בגליס תכשיטים קלה, מהירה וזמינה מאי פעם! הנכם מוזמנים לגלוש בכיף, להתרשם, להתפעם ולהתרגש ממגוון התכשיטים מעורר ההשראה שלנו. לאחר שתמצאו את תכשיט החלומות הקולע לטעמכם באופן מושלם, החנות המקוונת והקסומה שלנו מאפשרת לכם לבחור בקלות ובכיף את התכשיט המועדף, ליהנות משירות לקוחות יעיל ולקבל את התכשיט הארוז כמתנה מפנקת עד לפתח הבית. וכמובן, אנחנו כאן בשבילכם, זמינים לכל פנייה או בקשה גם לאחר סיום הרכישה.

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close