Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 129 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 129.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה

 

טבעות לגבר והרבה מעבר...

אם אתה מחפש טבעת לגבר שתנציח את עוצמת הגבריות שלך, אם את מחפשת מתנה מושלמת לבן הזוג שלך ואם מזמן חיפשתם טבעת גברית שמאחוריה השראה גברית בלתי מתפשרת, בוטיק התכשיטים החלומי של תכשיטי גליס מזמין אתכם להתרשם מטבעות לגבר שיעניקו לכם את הלוק הגברי המושלם והרבה יותר.

טבעות לגבר, ולא רק

תכשיטים הם עולם קסום בפני עצמו המשלב השראה, עיצוב, ייחודיות וקסם לכדי תכשיט אחד מושלם. אם אתם נתונים בחיפוש אחר תכשיט החלומות המושלם, זה אשר יתמזג כליל בתדמיתכם האישית, יעצים את דמותכם, ישדרג את הלוק האישי שלכם ויעניק לכם השראה בכל פעם שתבחרו לענוד אותו, תכשיטי גליס כאן, בשבילכם. בתכשיטי גליס תמצאו תכשיטים עשויים בעבודת יד ובאהבה גדולה שמאחוריה עומדת השאיפה להעניק לכל אחד את ההזדמנות למצוא את התכשיט המתמזג באופן מושלם עם אישיותו ועם העוצמה הגברית שלו. קולקציות התכשיטים מעוררות ההשראה שלנו מבוססות על החיבור העמוק בין התכשיט לבין העוצמה הגברית ומעניקות לכל גבר את ההזדמנות להעצים את אישיותו וליהנות  מהלוק הטרנדי, המבין, הקליל והאופנתי המושלם עליו חלם.

תכשיטי גליס – הסיפור שמאחורי הקלעים

בוטיק התכשיטים החלומי של תכשיטי גליס הוא לא עוד חנות תכשיטים נוצצת ויוקרתית כזו או אחרת המציעה את מרכולתה להמון. אצלנו, כל תכשיט הוא חלום קסום, כל לקוח הוא עולם בפני עצמו וכל עיצוב מהווה תוצר של חשיבה אין סופית, של השקעה ללא פשרות ושל שאיפה מתמדת להעניק לכל אחד את המענה המושלם ללוק המושלם. אהבה גדולה לעיצוב, יצירתיות ברוכה, כישרון יוצא דופן ויכולת להתחבר עד הסוף לקווי היסוד של כל לוק מבוקש מאפשרים לנו להעניק לכם תכשיטים שגלומה בהם עוצמה רבה שעושה את ההבדל הגדול והופכת כל תכשיט לחוויה עם אופי משל עצמה.

תכשיט לכל אחד

מחפשים טבעות לגבר? שרשרת לאישה? צמיד לגבר? תכשיט מפתיע לבן או לבת הזוג? אצלנו, בתכשיטי גליס, תמצאו מענה לכל חלום ולכל שאיפה. אתם מוזמנים להתרשמות קסומה שתסחף אתכם הרחק עם עיצובים ייחודים ועתירי השראה של תכשיטים לגבר, תכשיטים לאישה וסטים תואמים לזוג המאושר שיעניקו לכם חוויה זוגית מיוחדת במינה שהמנציחה את מהות הזוגיות שלכם ומייצגת אתכם כזוג המושלם גם בעיני הסביבה.

חוויית השירות הייחודית של גליס מאפשרת לכם לבחור את תכשיט החלומות המושלם שלכם ולקבל אותו ביעילות ובמהירות באריזת מתנה אישית ומפנקת עד לפתח ביתכם. נשמח להגשים לכם כל חלום!

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close