Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
עוד מותג מבית גליס תכשיטים - https://mabellejewelry.co.il
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
מבצע חגיגי לכבוד פסח 🌼 עם 20% הנחה | קוד קופון: Holiday20

בעולם מוצף חידושים, אטרקציות ומוקדי עניין כמו זה בו אנו חיים, לא רבים הם התחומים בהם ניתן להפתיע, לשנות, לגוון ולחדש. כל חידוש הופך להיסטוריה במהירות האור וכל אטרקציה מלהיבה יורדת מהכותרות כהרף עין. אז איך שומרים על תדמית עדכנית, אטרקטיבית וחדשנית בעידן מסחרר שכזה? בשביל זה אנחנו כאן.

גליס תכשיטים – הייחודיות שעושה את ההבדל

אנו, בגליס תכשיטים, מאמינים שכל אחד יכול ליהנות מלוק ייחודי, עוצמתי ויוצא דופן בעזרת בחירת תכשיט נכונה המתמזגת כהלכה עם אישיותו, עם אופיו ועם האמירה האישית שלו. גם בעולם מסעיר וסוחף בו הכל ניתן לשינוי בכל רגע נתון ובו הנהירה הכללית אחר חידושים מגוונים מייצרת אתגר משמעותי ביצירת לוק עדכני, אין כמו תכשיט מעוצב היטב הקולע באופן מושלם לטעמכם ליצירת הופעה מרשימה שתיצור את הרושם הנכון בכל סיטואציה אפשרית. מחפשים את התכשיט הנכון שלכם? גליס תכשיטים מזמינה אתכם להיסחף עם קולקציית תכשיטים ייחודית, מעוצבת ומסוגננת ולבחור מתוכה את תכשיט החלומות הייחודי שלכם שיספק לכם את התנופה הדרושה במראה האישי.

טבעות לגברים גליס

למה גליס?

תשכחו מכל מה שידעתם על תכשיטים! תכשיטי גליס אינם עוד תכשיטים המוניים המככבים בכל דוכן תכשיטים מזדמן בקניונים ולא תמצאו אותם עומדים למכירה לכל המעוניין בכל חנות תכשיטים כזו או אחרת. התכשיטים שלנו שונים, ייחודיים, מקוריים, ובעיקר, מיוצרים מתוך חשיבה מעמיקה על אופיו של קהל היעד ומעוצבים מתוך שאיפה לייצר את התכשיט המושלם לכל אחד. מחפשים טבעות לגברים? בתכשיטי גליס תמצאו מבחר טבעות ייחודיות ומסוגננות שעוצבו ביד אמן ויהפכו את הלוק שלכם לגברי הרבה יותר, קליל, מחד, ועוצמתי מאידך. מחפשת תכשיט לאישה? בגליס תכשיטים ממתינים רק לך תכשיטים מעוצבים שנועדו להתכתב באופן אופטימלי עם האופי הנשי והייחודי שלך! ואם תמיד חיפשתם את האקססוריז שיעצימו את הקשר הזוגי שלכם, גם כאן, אנחנו בשבילכם, עם קולקציית סטים ייחודית המציעה תכשיטים מעוצבים לזוגות.


טבעות לגברים גליס תכשיטים

חוויית קנייה נוחה, קלילה ומזמינה

חוויית הקנייה המקוונת של גליס תכשיטים מאפשרת לכם ליהנות מחוויית רכישה מושלמת שאיננה דורשת כל מאמץ! פשוט, היכנסו לאתר הבית שלנו וצאו למסע קסום בעולם התכשיטים של גליס בו תמצאו תכשיט לכל חלום, לכל אופי ולכל סגנון. לרשותכם מערך שירות לקוחות מהיר ויעיל המבטיח את ביצוע ההזמנה באופן הקל והנוח ביותר. לאחר ביצוע הרכישה, תקבלו את התכשיט הייחודי שלכם עד לפתח הבית, כשהוא ארוז באריזת מתנה מהודרת.

מוצרים קשורים
whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close