Skip to Content
כל המתכות שלנו עמידות למים 💦
משלוחים חינם מעל 199 ש"ח 🚘
whatsapp call
עגלה
חסרים לך עוד 199.00 למשלוח חינם
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
לכבוד ראש השנה 🍎 20% הנחה על כל האתר 🍯 קוד קופון - חגשמח

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

אישור הזמנה ומעקב

  • איך אוכל לעקוב אחרי המשלוח שלי?

    ברגע שההזמנה מתקבלת נשלח מייל לאישור, ומרגע זה ההזמנה תגיע אלייך עד הבית תוך 3-6 ימי עסקים / 5-10 ימי עסקים, תלוי באופציית המשלוח שבחרת.

    השליח יוצר קשר ביום שהוא מגיע.

    תוכל לעקוב אחרי המשלוח שלך עם מספר מעקב באתר: https://connect.datalogics.co.il/shipping/ydm3/

    במידה ובחרת באיסוף עצמי, תקבל סמס שההזמנה שלך מוכנה ומחכה לאיסוף מהסטודיו שלנו.

  • איך אדע אם ההזמנה שלי התקבלה?

    אתה צריך לקבל אישור למייל, במידה ולא קיבלת מייל כזה אתה מוזמן ליצור איתנו קשר בטלפון: 077-3647755 או במייל  customer@galisjewelry.com

החזרות והחלפות

  • תוך כמה זמן יתקבל ההחזר שלך?

    במידה והשתמשת בחברת שליחויות שלנו המשלוח אמור להגיע אלינו עד 10 ימי עסקים וברגע שהמשלוח מגיע אנו נזכה אותך עד 7 ימי עסקים בדרך התשלום שבה בוצעה העיסקה.

  • מה מדיניות ההחזרות\ההחלפות שלנו?

    תכשיטי חריטה לא ניתן להחליף או לזכות כלל.

    תכשיטים שהם אינם חריטה ניתן להחליף עד כ30 יום מרגע קבלת התכשיט.

    על מנת להחזיר את התכשיט עליך לייצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו, החזר כספי יינתן ללקוחות אשר שלחו את התכשיט אלינו עד כ-14 ימי עסקים מרגע קבלת התכשיט, כאשר הוא במצבו המקורי ושלא נעשה בו כל שימוש. ברגע שנקבל את התכשיט אלינו לסטודיו הזיכוי יתבצע עפ"י התקנון.

    החזר כספי יינתן מינוס 5% עמלת ביטול עסקה.

    החזר כספי לא יינתן על המשלוח במידה ושולם.

משלוחים

  • מתי ההזמנה שלי תישלח?

    זמן הכנה של תכשיט ללא חריטה הוא בין 1-2 ימי עסקים

    זמן ההכנה של תכשיט עם חריטה אישית הוא בין 2-3 ימי עסקים

    *יש תכשיטי חריטה מסוימים שזמן ההכנה שלכם גבוה יותר, מצוין בפירוט המוצרים הספציפיים.

  • כמה זמן לוקח לתכשיט להגיע?

    משלוח עד הבית:

    תלוי באופציית המשלוח שנבחרה 3-6 ימי עסקים מרגע ההזמנה / 5-10 ימי עסקים

    ישובי קו ישע\ המשולש\יישובים מעבר לקו הירוק\אילת – עד 10 ימי עסקים.

    איסוף עצמי:

    עד 3 ימי עסקים

שינויים בהזמנות

  • מה עושים במקרה של טעות במידה שהזמנתי?

    אין בעיה בכלל.

    במקרה והזמנת מידת צמיד או שרשרת ללא חריטה במידה הסטנדרטית ויש צורך להחליף מידה, אין שום בעיה.

    תוכל לייצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ותוכלו להגיע לסטודיו שלנו בהרצליה לתקן מידה במקום או באמצעות משלוח, לפי בחירה.

    החלפת מידת טבעת: טבעות ללא חריטה- ללא עלות החלפה.

    החלפת מוצר שהוכנה במיוחד עבור הלקוח תהיה בעלות תיקון סמלית – תלוי במקרה.

    טבעות חריטה- לא ניתן להחליף מידה

  • קניתי מוצר, האם אני יכול להוסיף עוד תכשיט להזמנה?

    לצערנו דרך האתר הדבר אינו אפשרי, אפשר להתקשר לשירות הלקוחות שלנו: 077-3647755

    ולהוסיף פריט טלפונית להזמנה במידה והיא עדיין לא יצאה מאיתנו לחברת השליחויות.

  • אני צריך לשנות משהו בהזמנה שלי. מה אני צריך לעשות?

    במידה ואתה רוצה לשנות משהו בהזמנה תיצור איתנו קשר באופן מיידי בשירות הלקוחות:

    077-3647755

    או למייל:

    customer@galisjewelry.com

    הזמנות מוכנות אצלנו תוך 1-12 שעות מרגע ההזמנה, ברגע שהכנו את ההזמנה לא יהיה באפשרותנו לשנות את ההזמנה.

whatsapp דברו איתנו Back top top דילוג לתוכן

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close