Skip to Content
* אחריות לשנה *
עגלה
סל הקניות שלך עדיין ריק.
התחל בקנייה
סה״כ
0.00 ש״ח
תשלום
משלוחים עד הבית חינם אחריות לשנה על לכל התכשיטים

שאלות ותשובות

אישור הזמנה ומעקב

  • איך אוכל לעקוב אחרי המשלוח שלי?

    ברגע שההזמנה מתקבלת נשלח מייל לאישור, ומרגע זה ההזמנה תגיע אלייך עד הבית תוך 3-6 ימי עסקים / 5-10 ימי עסקים, תלוי באופציית המשלוח שבחרת.

    השליח יוצר קשר ביום שהוא מגיע.

    במידה ובחרת באיסוף עצמי, תקבל סמס שההזמנה שלך מוכנה ומחכה לאיסוף מהסטודיו שלנו.

  • איך אדע אם ההזמנה שלי התקבלה?

    לאחר שמתבצעת הזמנה שאושרה אתה צריך לקבל מייל אישור, במידה ולא קיבלת מייל כזה אתה מוזמן ליצור איתנו קשר בטלפון: 077-3647755 או במייל  customer@galisjewelry.com

החזרות והחלפות

  • תוך כמה זמן יתקבל ההחזר שלך?

    מהרגע שאנחנו מקבלים את החבילה שלך-זמן ההגעה תלוי בדואר ישראל.

    אנחנו מתחייבים לזכות תוך 7 ימי עסקים מקסימום בדרך התשלום שבה בוצעה העיסקה.

  • מה מדיניות ההחזרות\ההחלפות שלנו?

    חריטות לא ניתן להחזיר או להחליף כלל.

    תכשיטים רגילים ניתן להחליף עד כ30 יום מרגע קבלת התכשיט

    החזר כספי יינתן ללקוחות  אשר ישלחו את התכשיט אלינו עד כ-14 ימי עסקים מרגע קבלת התכשיט, הזיכוי יתבצע לאחר קבלו לסטודיו כאשר הוא במצבו המקורי ושלא נעשה בו כל שימוש.

    החזר כספי יינתן מינוס 5% עמלת ביטול עסקה.

    החזר כספי לא יינתן על המשלוח במידה ושולם.

משלוחים

  • מתי ההזמנה שלי תישלח?

    זמן הכנה של תכשיט ללא חריטה הוא בין 1-2 ימי עסקים

    זמן ההכנה של תכשיט עם חריטה אישית הוא בין 2-3 ימי עסקים

    *יש תכשיטי חריטה מסוימים שזמן ההכנה שלכם גבוה יותר, מצוין בפירוט המוצרים הספציפיים.

  • כמה זמן לוקח לתכשיט להגיע?

    משלוח עד הבית:

    3-6 ימי עסקים מרגע ההזמנה (לרוב המקומות בארץ) / 5-10 ימי עסקים – תלוי באופציית המשלוח שנבחרה.

    ישובי קו ישע\ המשולש\ אילת – עד 10 ימי עסקים.

    איסוף עצמי:

    עד 3 ימי עסקים

שינויים בהזמנות

  • מה עושים במקרה של טעות במידה שהזמנתי?

    אין בעיה בכלל.

    במקרה והזמנת מידת צמיד או שרשרת ללא חריטה במידה הסטנדרטית ויש צורך להחליף מידה, אין שום בעיה.

    ניתן להגיע לסטודיו שלנו בהרצליה לתקן מידה במקום או באמצעות משלוח, לפי בחירה.

    החלפת מידת טבעת: טבעות ללא חריטה- ללא עלות החלפה.

    החלפת מוצר שהוכנה במיוחד עבור הלקוח תהיה בעלות תיקון סמלית\לא אפשרית – תלוי במקרה.

    טבעות חריטה- לא ניתן להחליף מידה

  • קניתי מוצר, האם אני יכול להוסיף עוד תכשיט להזמנה?

    לצערנו דרך האתר הדבר אינו אפשרי, אפשר להתקשר לשירות הלקוחות שלנו: 077-3647755

    ולהוסיף פריט טלפונית להזמנה במידה והיא עדיין לא יצאה מאיתנו לחברת השליחויות.

  • אני צריך לשנות משהו בהזמנה שלי. מה אני צריך לעשות?

    במידה ואתה רוצה לשנות משהו בהזמנה תיצור איתנו קשר באופן מיידי בשירות הלקוחות:

    077-3647755

    או למייל:

    customer@galisjewelry.com

    הזמנות מוכנות אצלנו תוך 1-12 שעות מרגע ההזמנה, ברגע שהכנו את ההזמנה לא יהיה באפשרותנו לשנות את ההזמנה.

whatsapp דברו איתנו
Back top top

כתובת דוא״ל לא תקינה.

הסתרה סיסמה לא תקינה

Forgot password?

שגיאה

שגיאה

Hide סיסמה לא תקינה

לשחזור הסיסמה שלך, הקלד את הדואר האלקטרוני שלך ואז לחץ על איפוס סימה

Error message here!

בחזרה להתחברות

Close